Gerçek aşk'ı bilen, kalp bir damla, suya bile, hürmetle bakar
Mevlana....
////////////////
Çocukların ağlama sesiyle uyandım vıyan onları almış kucağına oynuyordu, tabi çocuklar ağlıyordu..
"şiyar oğlum nıye ağlıyorsun, yoksa Şirvan sen misin"
Kahkaha atarak yataktan çıkıp yanına gittim..
"ıkısıde ağlıyor vıyan ağa"
"susmuyorlar, çok terbiyesiz bunlar"
"aa kime çekmişler acaba, dün annen diyordu ki sana edepsiz"
Trıplı Trıplı giyinen vıyana bakıyordum
"asıl edepsiz olan sensin ne izliyorsun benı"
Utanıp başımı yere eğdım hemen yanıma gelıp alnını alnıma dayayıp..
"nasıl oldu bilmiyorum, ama içimdesin, Bendesin, benimsin, nasıl bu kadar bağlandım bılmıyorum, avşin sen nasıl bu kadar içime nakışlandın bilmiyorum keşke en baştan beri sana yıllarımı verseydim"
"şş, deme öyle sen benimsin geçip giden yıllar onların olsun biz bize verılenın kıymetini bilelim"
Tam benı öpecekken şirvanın ağlama sesi odayı inletti vıyan
"ulan eşşek oğlu eşşek, sizinle işimiz var ha"
Lavın anne içeri girip
"avşin neden ağlar bunlar"
Hemen alıp mama verdi ben de giyindim vıyan odadan çıkmıştı, ben de Lavın anneyle beraber bebekleri uyutup aşağı indim, Fırat Abım gelmişti koşup ona sarıldım..
"abımm sen nasılsın, avzem nasıl"
"ıyıyım güzelim, buradaydı ya avzem dün, kızı ısırmaktan mahvetmişsin diş izlerin hep duruyor"
Kahkaha atıp omuzunu öptüm
"oda tatlı olmasaydı banane"
Gülen abim bana
"yav avşin bir şey dicem sana"
"tabi abi buyur"
"zeynoyla konuşsana, şimdi bebek istemem dıyor ya, ikincisi olsun işte doğana kadar avzem bir buçuk yaşına girer"
'' abı avzem çok küçük bırden, bir bebek gelse onunla ilgilenmezseniz zor olur"
"evlat ayrımı yapacak halim yok ya, sen konuş hele, valla yoksa haberi yokken hamile kalır"
"amaan abı tamam söylerim"
Abım gidince kadınlarla kahvaltı yaptık hazırlık vardı..
"ne bu hazırlık suna yenge"
Diyen Kehrıbar
"agitin, şiyarın, şirvanın ve asmının şenliği Kehrıbar kızım, onlar doğdu asmin gebe kaldı şenlik bundandır"
Diye cevap veren suna yengeye asmin ters ters
"nıye, hanfendılere şenlik verildi, benı çocuklarla bir mi tutarsınız"
"asmin kızım, avşin ve kehrıbarda bir oldu, ikisine ayrı ayrı olmadı denk geldi, e senin kide denk geldi kızım"
Lavın anneye ters ters bakıp çatalını sofraya atıp kalktı suna yenge bize dönüp..
"vah serhatım, nasıl yaktık senı biz, oğlum canımın içi kaderin dekı kız bu mu olacaktı"
Utançla başımı yere eğdım ellerimi tutan Lavın anneye baktım gözlerini bana şevkatle kapayıp açtı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMED DE AŞK CEHENNEMİ (tamamlandı)
Science FictionAğladı avşin sevdiğinin arkasından bana inanmıyor musun baran? Adam döndü ve kadına sen avşin hardal benim için bitmiş bir kitabın ölmüş karakterisin! Sen benim sevdıgım degılsın hani o guzeller guzelı yuzunu ben gorecektım sen benim avşinim degıls...