Arkadaşlar bu bölümde Kehrıbarı yazarken çok duygulandım.. Umarım beğenirsiniz 🌿
Sen hayatımla hayallerimin arasındaki çizgisin, ama hangi taraftasın bılıyor musun? Hayallerimdesin....
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Botandan......
Kehrıbarı çok seviyordum ona çok aşıktım gözlerime bakınca içimde kopan bıseler oluyordu öyle güzel bakıyordu kı bana nefretle bakıyordu elbette ki ama yine de çok güzel geliyordu bana...
Sevmiyordu beni ve sevmeyecekti..
Zorla tutuyordum yanımda düşünsenize bir karınız var ve başkasına aşık yanınızda zorla ve tehditle tutuyorsunuz..
Bir gun Abım ve avşin gıbı olmak istiyorum Avşinde abimi sevmiyordu ama şimdi birbirlerine aşıklar.. Ben abim olsaydım inanırdım Kehrıbara ona kızmazdım ama işte lanet olası sınırımız ve öfkemiz vardı bızım..
İçeri girince Kehrıbar gülüyordu benı gördüğünde o gülüş soluyordu
Bu kadar mı sevmiyordu
Bu kadar mı nefret edıyordu
Bu kadar mı korkuyordu
Bu kadar mı istemıyorduKafam bunlarla doluydu sevdıgım kadındı huzurum du kokusunu aldığımda tüylerimi diken diken eden kadındı...
Bahoz gidince onu odaya götürdüm asla niyetim de o kadar canını yakmak yoktu ama o konuştukça ben delirdim karşımda sussun istedım bu üstün olduğum için değildi elbette sinirlenip canını yakmaktan korkuyordum çok seviyordum huzur Du sesi bana nefretini anlatırken bile ben o sesiyle huzur bulup uyuyordum bu kadar acızdım işte...
Bacağından akan kanı görünce bunu regl kanı olmadığını bılıyordum bılıyor muydu hamile olduğunu?
Doktor ikiz dedıgın de başımdan aşağı kaynar sular döküldü..
Kehrıbar bana katıl dedi evlat katili evet haklıydı ben katıldım doğru evlat katiliyım ıkı evladıma kıydım kız erkek fark etmez diki benım için yeterki Kehrıbardan olsun yeterki ikimizin parçası olsun yeterki benım ondan olan bir parçam olsun bızı bağlayan bırı olsun istedim ama bunu mahvettim ben evlatlarımı öldürdüm
Avşinler gezmeye gıdınce bende Kehrıbara bakmak ıstedım çünkü avşin yanına yaklaşmama ızın vermiyordu belkide haklıydı
"Kehrıbar nasıl oldun"
"çık seni görmek istemiyorum"
"ben böyle olsun istemezdim"
"olan oldu ama çık dışarı"
"ne istersen yaparım"
"söz mü"
"söz"
"çık dışarı defol ya defol"
"başka bişe iste, senden uzak duramam çünkü"
"o zaman beni annemlere götür sadece ıkı gün"
"senin için gelmek istediler kabul etmedin onları konaktan içeri bile girmedıler"
"ee nolmuş yanı"
"hayır yanlış anlama Kehrıbar, onları görmek istemezken, neden evlerine gitmek istersın ki"
'' bilmiyorum, götürecek misin"
"hazırlan"
Götürecektim sadece onsuz ıkı gün çok değil dayanmalıydım dayanacaktım nasıl olacaktı bılmıyorum.. Aşağıda beklerken gelmişti ıkı gözümün çiçeği..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMED DE AŞK CEHENNEMİ (tamamlandı)
Science FictionAğladı avşin sevdiğinin arkasından bana inanmıyor musun baran? Adam döndü ve kadına sen avşin hardal benim için bitmiş bir kitabın ölmüş karakterisin! Sen benim sevdıgım degılsın hani o guzeller guzelı yuzunu ben gorecektım sen benim avşinim degıls...