Kartanje

890 37 1
                                    

-Dobar dan, da li biste mogli da me odvedete do gospodina Vasila.- obratila sam se ženi za šalterom. Bila je ljubazna i nasmejala mi se.

-Naravno, da li Vas gospodin očekuje?- uf, pa ne znam baš da li je rekao da ću doći.

-Ne znam, moje ime je Nataša.- krenula je da proverava nešto na računaru.

-Vaše ime nije na spisku, ali pozvaću gospodina i pitaću.- nisam očekivala da će ovo učiniti. Mislila sam da će me ostaviti da satima sedim u čekaonici.

-Gospodin Vas čeka, za mnom, molim Vas.- pratila sam je sve vreme dok nismo stigli do velikih crnih vrata.
Pokucala sam i ušla.

-Zdravo!- tiho sam rekla. On je sedeo za svojim stolom i potpisivao neke papire.

-Zdravo, izvoli sedi.- pokazao je rukom na stolice ispred njegovog stola. Prišla sam i sela na istu.

-Išla si kod Tadije?

-Da, kako znaš?-nadam se da me neko ne prati, ne bi mi bilo tako prijatno da mi to saopšti.

-Sinoć si se obradovala kad sam rekao da možeš da ideš, bilo je očigledno, a i znam da ti majka i sestra nisu tu.- samo tako, jednostavno je obrazložio moje pitanje.

-U redu. Zašto si me zvao?- želim da znam.

-Pa da, mislio sam da nisi još uvek ustala, pa da prvo svratiš kod mene po neka dokumenta, pa da njemu odneseš.- slagao je par papira i stavljao u fasciklu.

-Ali neće ti biti onda teško da to uradiš u povratku? Molim te.- pružio mi je istu fasciklu.

-U redu. Vidimo se kod kuće.- poklonila sam mu stidljivi osmeh i izasla.

Nazvala sam tatu i rekao mi je da je u firmi. Stigla sam i na ulazu sam srela Strahinju.

-Ćao, ćao. Odakle ti?- iznenadjeno sam mu prilazila. Inace nije ovako ljubazan.

-Od svog muža, donosim vam neke papire.- podigla sam fasciklu i pokazala mu.

-Aha, hoćeš na piće?

-Zašto da ne.

-Nećemo tamo, dodji prvo ovde.- pokazao mi je rukom ka nekim vratima. Išla sam za njim, kada smo stigli i ušli u tu prostoriju primetila sam da je to kao neka soba. Verovatno njegova, s tim da su mu roditelji ovde radili.

-Opusti se, dodji na krevet.- spustila sam fasciklu i torbu i sela pored njega. Pomalo je bio čudan, ali možda sam ja ta koja je čudna. Nisam mogla da poverujem da je ovako dobar prema meni.

Stavio je ruku na unutrašnju stranu moje butine i mazio je. Počela sam ubrzano da dišem i krenula da ga ljubim. On je takodje uzvraćao poljupce, dok su njegove ruke ispipale celo moje telo.

Polako smo se skinuli, a on se sagnuo i ljubio celo moje telo, svaki centimetar moje kože je bio vlažan od njegovih poljubaca. Poneki glasniji uzdah mi se oteo iz grla, a on bi se na to jos više napalio. Stavio je svoje ruke iznad moje glave i počeo da vodi ljubav sa mnom.

-Uspori malo...- toliko se snažno zabijao u mene da je zabolelo. Nije me poslušao, već je nastavio svojim, dosadašnjim tempom.

Uskoro je svršio u mene. Ovo je bilo veoma brzo. Polako sam ustala i otišla do kupatila.

-Šta radiš?- stojao je go sa telefonom u rukama pored moje torbe.

-Zvali su me, a često šetam dok pričam. Vreme je da idem.- obukao se i izašao. Vau. Lepo me je iskoristio, ali i ja sam uživala.

Ostavila sam fasciklu na tatin radni sto i vratila se kući. Popila sam tablete i uputila se ka kuhinji.

Usporila sam jer me je zaboleo stomak, Strahinja je stvarno bio previše grub.

-Šta ti je?- naglo sam se pomerila, nisam primetila Vasila.

-Ništa. Dobro sam. Hajde da jedemo.- postavila sam na sto i jeli smo.

-Danas si odnela lažne podatke, nadam se da će neko da se upeca. Hvala ti. Verovatno nisi srela oca, jer je bio dogovor da on ne bude tada tu.- stavio je zalogaj mesa u usta.

-Da, nisam ga srela.- zbog toga što sam se ,,kartala,, sam njegovim radnikom.

Ajmo zvezdica, komentar ljudii, za redovnije nastavke⭐⭐⭐

❤️❤️

Od pakla do raja|Drugi Deo|✅Where stories live. Discover now