Stojim ispred gomile muškaraca svih uzrasta, koji mi polako prilaze.
-STOJ!- odjednom su svi stali i pogledali iza mene.
-Pošto ste mi svakako svi dužni, gospodja je moja.- svi su ga poslušali i razišli se. Bio je to čovek u kasnim dvadesetim.
-Polazi u sobu.- krenula sam sa njim. Moram priznati da mi je laknulo.
U sobi je bio postavljen sto. Pogledala sam sumnjivo u njega.
-Jedi! Nakon toga si moja.- sela sam za sto i pojela mnoogo tople čorbe, koja je bila preukusna.
-Hvala.- tiho sam rekla, kada mi je prišao.
-Na kolena.- polako sam se spustila. Počeo je da otkopčava pantalone i izvadio ga ispred mog lica. Podigla sam glavu i pogledala ga u lice.
-Ublažićemo ovo koliko god možemo.- izvadio je kondome, a meni se pojavio osmeh na licu.
-Počni sada, treba da snimim.- bila sam mu mnogo zahvalna, nadam se da ću izaći zdrava odavde.
Nakon jednog minuta me je prekinuo.
-Ko si ti?- obrisala sam usta i ustala.
-Ovako mi je naredjeno. To je sve što treba da znaš. Slobodna si.- ustala sam i otišla do svoje "sobe". Čim sam ušla začuo se ključ. Moja sloboda je prestala.
Ujutru kada sam ustala, na prozoru me je ponovo čekao doručak i jogurt. Ovaj put burek sa mesom. Nešto mi govori da je ovo osoba koja me odlično zna. To mi je dalo nadu.
-To je ona.- Strahinja je ušao sa jednim čovekom i odmeravali su me.
- Da li ti misliš da sam ja glup?- stariji čovek ga je pitao.
-To je sve što mogu da ponudim, uzmi ili ostavi.- posmatrala sam Strahinju, koji je bio razvaljen od droge.
-Mogu jednostavno da te ubijem, ali tvoj dug neće biti izmiren. Uzeću malu.- prišao mi je i kao pravi dzentlmen mi pružio ruku.
-Za mnom, molim Vas.- krenula sam za njim, okrećući se da vidim Strahinjinu reakciju, ne shvatam kako je moguće da me je odjednom pustio.
-On?
-Sve je prokockao sinoć.- otvorio mi je vrata svog automobila i smestila sam se.
-Vi ste me kupili?- usudim se da pitam iako ne želim da čujem pozitivan odgovor.
-Ne ja, moj gazda. Ja sam samo običan radnik.- delovao je hladno.
-Vaš gazda je?- sve vreme gledam u njega u nadi da će pokazati neku emociju, ali ne. Baš suprotno tome, zadržao je sve vreme hladan pogled, usmeren na kolovoz.
-Gospodjice, nije moj posao da Vam odgovaram na pitanja.- zaustavili smo se ispred velike, crne, čelične kapije. Visoka je bar pet metara. Otvorila su se i tada sam ugledala prelepo dvorište sa fontanom i velikom vilom, koja je bila u boji lavande. Prelepa i nežna.
-Izvolite.- zahvalila sam se i izašla iz automobila. Zaputili smo se odmah u vilu.
-Gospodin je u radnoj sobi.-osmehnula se mlada žena u crnoj suknji i beloj košulji. Svi su fini i ljubazni, nisam navikla na to. Do malopre su me tretirali kao poslednju lutalicu.
Pratila sam čoveka, koji me je spasio od Strahinje i došli smo do kraja hodnika.
-Gospodin je tu. Slobodno uđite.- nasmešio mi se i otišao.
Razmišljala sam par sekundi da li da uđem ili pobegnem kroz prozor. Verovatno je previše visoko i u najboljem slučaju bih umrla.
Pokucala sam. Ništa. Uhvatila sam hvaku i ušla u sobu.
Predivna kancelarija. Drvo i koža su preovladavali. Unosila je neku toplinu, izgleda kao kancelarija nekog poslovnog gopodina, koji obižava svoju porodicu.
Nakašljala sam se i tada se stolica okrenula.
-TI?- pojavio mi se osmeh na licu. Ne mogu da verujem da se ovo dešava.
-Fefinitivno moraš jednom doći kod mene bez mojih ljudi. Šta si sada slomila? Drugi retrovizor?- nasmejala sam se na glas i potrčala u njegov zagrljaj.
-Volim te Vasile. Oduvek sam te volela.- zagrlila sam ga snažno, a on je uzvratio istom merom.
-Volim i ja tebe, Nataša. Mnogo.- uhvatio je moje lice u svoje šake.
-Smršala si, ali i dalje si najlepša devojka koju sam ikada upoznao. Jesi li žedna, gladna?- zabrinuto me je posmatrao.
-Želim samo da spavam.- još jednom sam ga zagrlila.
-Idemo onda, pokazaću ti našu sobu, a kasnije i celu kuću.- držeći se za ruke, krenuli smo hodnicima ove velike vile.
Nisam imala snage ni za šta više, čim sam legla na mekani krevet, utonula sam u san.
Glasaj⭐ i komentariši💬, nadam se da ti se svideo👍 ovaj nastavak.
Pozdrav👋❤️❤️
YOU ARE READING
Od pakla do raja|Drugi Deo|✅
RomanceDrugi deo priče "Od pakla do raja". Miona i Tadija su krunisali svoju ljubav venčanjem i decom, ali njihov život nije kao iz bajke iako su se nadali da će tako biti. Tadijin posao raste, a sa tim i njegove obaveze. Njegova naslednica se iznenada u...