Informacja

7.3K 156 45
                                    

Moi drodzy kilka spraw organizacyjnych : 

1. Do końca "Find me" zostało jakieś 3-4 rozdziały, ale spokojnie jest jeszcze wiele nieporuszonych wątków dlatego powstanie trzecia część. 

2.Z racji tego, że za 2 tygodnie wakacje planuje zakończyć tą część w dzień zakończenia roku więc nie powiem wam jak teraz będzie wyglądać harmonogram dodawania rozdziałów- będę to robić w wolnej chwili ( postaram się informować was o tym np. dzień wcześniej, ale wiecie, że te informacje docierają tylko do osób, które mnie obserwują więc zachęcam do obserwowania mojego profilu żeby wiedzieć wszystko i żebym nie musiała pisać każdemu tej samej wiadomości) 

3.Wakacje, a więc i wyjazdy więc nie będzie mnie przez 2 tyg na watt co wiąże się z tym, że trzecia część powstanie gdzieś w lipcu ( będziecie musieli trochę poczekać 😥) 

4.W między czasie zacznę poprawiać "Inną od wszystkich" tak aby ją zakończyć i mieć to już z głowy. Mam też całkiem nową książkę i zastanawiam się co z nią zrobić. Być może zostawię ją sobie na czasy kiedy zakończę trylogię , a może będę dodawać na zmianę - nie mam pojęcia. Chciała bym poznać waszą opinię. 

5.Widzę, że ostatnio szalejecie z odczytami , komentarzami , gwiazdkami - na prawdę moje serce rośnie kiedy takie coś widzę. Chciała bym podziękować każdemu z was 🥰 a szczególnie tym kochanym osóbkom, które dzielnie trwają i zawsze , podkreślam ZAWSZE  zaskakują mnie miłymi komentarzami, które niezwykle budują i dają porządnego kopa do działania - dzięki temu macie niespodziewane rozdziały. Myślę, że te osoby zasługują żeby je tutaj wyróżnić :  Kacperooo1 , Werkachm , Tina_books , debilusmaximus oo, a dzięki tej pani mamy wspaniały ship #MILEX ❤️❤️, MalaMarta707 , -Verite-Bonica- , PannaBlack04 , malciax , godisawomaanx , NatalkaKramarz3 , Meggi100 , Izzza_0, mandziorek167 , _BlackBerry_y Kociokwikk , z_o_n_i_aQualen_2020 ( jeśli kogoś pominęłam to proszę mi wybaczyć i zgłosić się w komentarzu , bo na prawdę dużo was jest i mogłam kogoś ominąć za co jeszcze raz przepraszam ❤️)
Dziękuję wam chociaż w taki sposób ! ❤️💋💞❤️
Dla was to tylko kilka liter, a dla mnie to jest dowód na to, że jednak coś potrafię i mogę kogoś uszczęśliwić. Kocham was normalnie !!! ❤️❤️❤️

~wasza Buntowniczka 🤗🥰

Find me (W TRAKCIE KOREKTY)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz