Chapter 46: Nafsu

12.8K 43 0
                                    

*** matured content***

Kayla dan Adam sedang sibuk menyiapkan kertas kerja dan membawa mereka hingga ke malam.

"Kayla jom lah... dah lewat ni jom lah balik. Kita settelkan esok ja.. lagipun esok Sabtu" ajak Adam. Kayla mengemaskan barangnya sementara Adam menunggu Kayla. Adam menghantar Kayla hingga ke pintu rumah Kayla.

"Adam masuk la dulu. Minum kopi dulu ke?" tanya Kayla, Adam mengangguk bersetuju. Adam duduk di sofa di ruang tamu.

"Tasha takde ke?" tanya Adam

"Dia selalu hujung minggu memang tak de dekat rumah. Hari Ahad baru dia balik" jawab Kayla

"Kejap ye Adam, I nak mandi dulu" pinta Kayla. Adam tersenyum. Adam mendengar air pancuran dari bilik Kayla. Adam berjalan melihat ruang tamu rumah Kayla, Adam menolak pintu bilik Kayla Kayla masih berada didalam bilik air. Adam memasuki bilik Kayla yang bersih dan teratur. Bilik Kayla berbau cukup wangi dan segar dengan bauan lavender. Air pancuran tiba – tiba berhenti, seketika kemudian pintu bilik air terbuka Kayla yang hanya memakai robe putih sedang mengeringkan rambutnya.

"Adam... "Kayla memanggil Adam. Adam memerhatikan Kayla dan berjalan mendekati Kayla yang berdiri. Robe yang dipakai Kayla tidak diikat rapi mendedahkan lurah buah dada Kayla.

"Kayla... Kenapa awak cantik sangat?" tanya Adam yang makin dekat dengan muka Kayla. Kayla hanya melihat Adam yang makin dekat dengannya. Adam menarik tuala yang berada di kepala Kayla. Rambut Kayla yang masih lembap membuatkan rambut Kayla menutup sebahagian mukanya. Adam menolak rambut Kayla yang jatuh. Adam memegang leher Kayla yang jinjang.

"Kayla" panggil Adam. Adam menarik tubuh Kayla lebih rapat.

"I nak cium you" bisik Adam di telinga Kayla. Kayla terpaku mendengar kata – kata Adam. Adam terus mencium pipi Kayla dan perlahan-lahan bibir Adam bergerak mencari bibir Kayla. Akhirnya bibir Kayla bertaup dan Adam memberikan kucupan yang hangat pada Kayla. Adam melagakan lidahnya dengan lidah Kayla. Kayla dapat merasakan nafas Adam bertambah kencang. Kedua-dua tangan Adam terus menjalar dan mengusap-usap punggung Kayla yang pejal. Seterusnya, tangan kiri Adam mengusap-usap bahagian belakang tubuh Kayla. Bibir Adam mula menyerang pangkal telinga dan tengkuk Kayla.

"Adam, you ni nakal lah" Kayla tergelak kegelian. Adam yang makin terangsang menolak tubuh Kayla kedinding dan memberikan French kiss. Kayla mendengus kegelian. Sementara tu tangan Adam mula menjalar kebuah dada Kayla yang disebalik robe, Adam meramasnya walaupun pada asalnya cuba dihalang Kayla pada mulanya.

"Sedap tak" tanya Adam yang tersenyum

"Eemmm" balas Kayla. Adam menarik Kayla supaya duduk atas katil supaya lebih selesa. Lepas duduk Adam mencium bahagian leher Kayla dan melondehkan robe yang dipakai oleh Kayla turun dari bahu. Terserlahlah dua gunung segar yang menjadi idaman ramai lelaki. Adam meramas-ramas buah dada Kayla sambil terus mencium setiap inci bahagian dadanya yang terdedah.

"Umph... umph... Adam... Ah" Kayla merengek-rengek kenikmatan sambil menggosok-gosok belakang Adam. Akhirnya bibir Adam tiba keputing Kayla dan tanpa belas Adam menghisapnya kerana Adam sudah lama mengidamkannnya. Jari-jemari Adam pula mula berani menjalar di peha Kayla yang putih melepak.

"Adam... ahh... ahh... huuhh" Kayla mengerang kenikmatan atas tindakan Adam. Kayla bertambah berahi

Setelah puas dengan buah dada Kayla, Adam jilat perlahan-lahan hingga ke kepusat Kayla dan kemudian terus kebahagain nikmat Kayla. Terangkat-angkat tubuh Kayla bila lidah Adam mula bermain - main di celahan bahagian sensitif Kayla. Peha Kayla mengepit kepala Adam menahan sedap. Adam menjilat bahagian kemaluan Kayla yang merah menyala dan ini memberi kenikmatan yang amat sangat pada Kayla.

"Adam... Im cumming" jerit Kayla, air nikmat Kayla terpancar dan Adam terus menjilat air yang keluar. Nafsu Adam yang makin menggila senjata yang tegang habis dan meminta-minta untuk masuk lubuk nikmat Kayla. Adam membetulkan posisi Kayla dan membuka kangkangnya dengan lebih luas lagi. Kayla yang sudah hilang dalam alam nikmat hanya menurut saja perbuatan Adam.

Punggung Kayla yang tonggek dan berisi pejal. Memudahkan senjata Adam berada di posisi yang sepatutnya. Adam menindih Kayla dan menciumnya. Sambil tu Adam menujukan senjatanya ke pintu lubang nikmat Kayla. Adam cuba masukkan kepala senjatanya perlahan-lahan kedalam lubang nikmat Kayla yang terhidang.

"Huuuuhhh... Ahhh..." Kayla merintih nikmat dan Adam begitu seronok mendengar desahan Kayla. Perlahan-lahan aku meneroka lubang nikmat Kayla dengan bantuan pelincir natural yang dihasilkan Kayla.

"Fuck... So good Kayla" kata Adam yang sangat ghairah. Tidak dapat nak diucapkan nikmatnya. Penerokaan senjata Adam makin menggila, Adam sorong tarik dengan hayunan yang bertambah keras dan akhirnya.

"Ahhhhhh.... Ahhhhhh... Ahhhhhh" Terjerit Kayla bila senjata Adam menghenjut Kayla. Adam menarik senjatanya keluar dan mencium Kayla semahunya.

"I love you, Kayla" kata Adam. Kayla nekad dengan perasaannya sekarang.

"Love you too, Adam" Kayla senyum gembira kerana dia ada rasa sayang pada Adam.

"Can I continue, Kayla?" tanya Adam. Kayla hanya mengangguk lemah. Adam menyerang balik buah dada Kayla dan menyedut putting Kayla secukup-cukupnya.

"Adam... sedap Adam... Ummmph" Kayla mengerang sedap dengan kuat. Lepas tu Adam mula mengenjut Kayla. Perlahan-lahan Adam menyorog tarik hingga akhirnya senjata Adam tiba didasar lubuk lubang nikmat Kayla. Berdenyut-denyut senjata Adam yang menikmati kemutan suam Kayla.

"Sedapnya Kayla Ummmhh" Adam mendesah kesedapan. Adam melajukan henjutannya kerana hampir sampai kemuncak nafsu. Akhirnya Adam terpancut dalam lubang nikmat Kayla dan Kayla rasakan air suam Adam yand dilepaskan kedalamnya.

Adam dan Kayla terbaring di atas katil menikmatikenikmatan nafsu yang baru dicapai mereka. Badan mereka basah dengan peluh. Adammemeluk Kayla, bau badan Kayla kembali menghairahkan Adam. Adam terus menyambarbibir Kayla dan kembali meraba dada Kayla.

KaylaWhere stories live. Discover now