X

254 38 46
                                    

Bölümün ilk kısımları üzücü olabilir ama son kısımları çok güzel.

Taehyung'un annesi olan Moon Boon-Hong Hanımefendi'nin kitapta olmasını ve aşıkları üzmesini hiç istemezdim ama onun sayesinde bir şey öğreneceğimiz için bize lazım.

Bu bölümde Taehyung'dan Jungkook'a, Dua Lipa'dan Genesis şarkısı geliyor.

🎵: Dua Lipa - Genesis (Acoustic)

Şarkıyı belirttiğim yerde açarsanız çok daha iyi olur. Keyifli okumalar dilerim.💕

Sefil Aşk

Moon Boon-Hong Hanımefendi, Pyeongchang Mahallesindeki evine tekrar başka bir kadını çağırdı. Bu, Taehyung'un psikiyatri bölüm doktoru Ji-Hyun'du. Taehyung'un ilaç kullandığı gerçeğini öğrenmesi, peşine adam takıp Taehyung'un her hareketini izlemeye başlaması bugünlerde yaptığı bir işti.

"Şüphelerim var ama kanıtım olmadığı için seni çağırıp yüz yüze soruyorum. O yüzden doğru düzgün cevap ver. Hâlâ Taehyung'un evine girip çıktığını duydum ama doğru mu? Sebebi ne?"

Moon Boon-Hong Hanımefendi, her zaman yaptığı gibi karşısındaki kişinin duygularını hiçe sayıyordu. Ji-Hyun sakin sakin cevap verdi.

"Psikiyatri uzmanı olarak hastamı ziyaret ediyorum. Başka bir durum söz konusu değil."
"Taehyung acaba ilaç mı kullanıyor? Uyku ilacı gibi bir şeyler mi?
"Sağlık hukukuna göre hastanın kişisel bilgilerini söyleyemem. Özür dilerim."

Moon Boon-Hong Hanımefendi, hoşuna gitmediğini belli eden bir ifade ile Ji-Hyun'a baktı.

"Senin bu huyundan eskiden beri nefret ettim. Tamam, lafı dolandırmadan konuşayım. Taehyung'un ilaç kullanması... Uyku ilacı değil, değil mi? Acaba depresyon ilacı gibi bir şey mi? Ne zamandır ilaç kullanıyor? Durumu çok ciddi mi?"

Ji-Hyun sakince cevap verdi.
"Az önce de dediğim gibi, hastanın kişisel bilgilerini sağlık hukukuna..."

Moon Boon-Hong Hanımefendi gözlerini açıp onu aşağıdan yukarıya doğru süzdü.

"Kapa çeneni! Taehyung doğduğundan beri tek bir kere bile kişisel diye bir șeyi olmadı. Taehyung'un başına gelen her şey, Loel gruptaki 30.000 kişinin başına gelmiş demektir. Bunu bilmiyor musun?"
"Durumu, endişeleneceğiniz kadar kötü değil."
"Buna ben karar veririm."
Ji-Hyun yorulmadan devam etti.
"Doktor olan benim."
"O kadar iyi olduğun için mi etrafındaki mahallelerin hepsini tanıyorsun? Loel Grubu mirasçısının psikiyatri doktoru olmak, bu kadar övünülecek bir şey mi? Şimdi ne yapacaksın?"

Tam o sırada salona koşarak gelen Sekreter Kang, Moon Boon-Hong Hanımefendi'ye nefes nefese, "Konuşmanızı böldüğüm için özür dilerim. Genel müdürün yaralandığını duydum." dedi.

Moon Boon-Hong Hanımefendi kanepeden hemen kalktı.
"Ne? Benim Taehyung'um mu yaralanmış? Nerede, nasıl, ne kadar?"

"Jecheon dinlenme tesisinin ön satışları için alanı incelemeye gitmiş ve Jeon Jungkook Bey ile dağ yürüyüşü yaparken.."
"Ne? Ora-oraya beraber mi gitmişler? Bu oğlan cidden!"

Moon Boon-Hong Hanımefendi, boynunun arkasını tutarak kanepenin gerisine doğu yaslanarak oturdu. Ji-Hyun endişeli gözlerle Moon Boon-Hong Hanımefendi'ye baktı. Taehyung için her şeyi yapabilecek bir kadındı. Kendini mükemmel bir anne olarak düşünüyordu, fakat yaptıklarının Taehyung'u daha zor durumda bıraktığını bilmiyordu. Ji-Hyun uzun zaman boyunca bu yükü yüklenmek zorunda olan Taehyung için üzüldü.

Secret Garden ❦ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin