XV

397 26 69
                                    

Hatırlatma!!! Taehyung'u böyle altı çizili olarak yazarsam bilin ki o Jungkook'dur. Jungkook'u böyle altı çizili olarak yazarsam bilin ki o Taehyung'dur. Hatalarım varsa affola.
İyi okumalar dilerim.💕

🎵: LP - Recovery

Yağmura Doğru

Jong Su, dublörlük okuluna gelen Siyah Kan personeline İngilizce olarak, "Kovalama sahnesini Kore'de mi çekeceksiniz? Maille aldığım programda Hong Kong'ta bir mekânda çekeceğiniz yazıyordu?" diye sordu. Jungkook ne konuştuklarını merak ederek Jong Su ve personele sırayla baktı.
"Kovalama sahnesini böyle yapmaya karar verdik. Kore'ye ilk ziyaretimiz, ayrıca Seul şehri çok etkileyici ve Koreli oyuncuyu Yönetmen Jackson burayı önemsediği için de böyle."
Jong Su'nun yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Jeon Jungkoo, çekimin başladığını görebileceksin. Kovalama sahnesini Kore'de çekip Hong Kong'a gideceklermiş."
Jungkook heyecanlandı.
"Gerçekten mi? Çok iyi şans. Aslında heyecandan titriyorum ve korkuyorum."
"Her zaman yaptığın gibi yap."

Jong Su, metni açıklayan personelle soru cevap şeklinde konuşurken sık sık Jungkook'a yönetmenin istediklerini iletti. Jungkook'un sorularını personele iletip personelin cevaplarını tekrar Jungkook'a iletti. Jungkook bu çekimi diğerlerinden çok daha iyi yapmak istiyordu. Taehyung'un zorla gerçekleştirdiği bir fırsat olduğu için, havalı birşekilde karşılığını vermek istiyordu. Taehyung için yapabileceği bundan başka bir şey yoktu.

Sabah erkenden alışveriş merkezine işe giden Taehyung, ofisten dışarı çıkmadan 13 yıl önceki gazetelerin hepsine baktı.
MYEONG MAHALLESİ BİNA YANGINI, BİRİNİ KURTARIRKEN BİR İTFAİYECİ HAYATINI KAYBETTİ.

Derinlemesine 13 yıl önceki o günü hatırladı. Neyi bilinçaltına itmişti? Aslında hatırlamaması iyi mi olacaktı acaba? Eğer hatırlarsa ya gerçekten sonsuza kadar Jungkook'u göremeyecekse? Jung-Hwan'a telefon ederek Jungkook'un çekim programını kontrol etti. Çekimi yarındı ve neyse ki Kore'de olacaktı. Jungkook'u desteklemek için gitmeliyim diye düşündü. Jungkook'un en çok istediği hayalini gerçekleştirirken uzaktan olsa bile mutlaka izlemek istiyordu. Beki de mutluluğa açılan bir işaret olacaktı.

İki gün sonra sabah, Jungkook gardırobun önünde üstünü giyinirken derin bir nefes aldı. Hazırlanan Yugyeom, "Heyecanlı mısın? Bugün çekimin ilk günü." diye sordu.
"Çok heyecanlıyım. Düğmelerimi kaçıncı ilikleyişim bilmiyorum. Düğmenin deliklerini bulamıyorum."
"Öyle mi? O zaman benden bir rüya satın almaz mısın? Gerçekten harika bir rüya gördüm."
Jungkook yandan güldü.
"Paraya mı ihtiyacın var?"
"Ondan değil. Gerçekten çok harika bir rüyaydı. Yemyeşil bir bahçenin ortasında güzel bir yemek masası kurulmuştu. Sen ve patronum o masada karşılıklı oturmuş çay içiyordunuz. Gerçekten çok güzel bir çiçek çayıydı."
"Çiçek çayı mı? Çiçek içkisi olmasın?"
"Bilmem. Rüyada tadına nasıl bakayım? Sen ve patronumdan başka biri daha vardı ama kim olduğunu bilmiyorum. Her neyse, siz çay içerken gökyüzünden yağmur damlacıkları gibi kırmızı güller yağmaya başladı. Çok muhteşemdi."
"Böyle güzel bir rüyayı neden bana satıyorsun?"
"Başrolde sen ve patronum olduğu için."
"Başka birinin daha olduğunu söylemedin mi? O kişisindir."
Dışarıdan korna sesi duyuldu. Dublörlük okulunun minibüsü gelmişti.
"Aa, öyle midir? Neyse, heyecanlanma, çekimde başarılar!"
Yugyeom, yumruğunu havaya kaldırdı. Jungkook da tekrar derin bir nefes alıp kapıdan dışarıya çıktı.

**

Çekim yeri, yeni şehirdeki bir sitenin dışındaki yoldaydı. Personelle, ÇEKİM ALANI yazılı tabelaları, barikatları yola ve yol kenarlarına koyup etrafı kontrol ettiler. Jungkook endişeli bir yüzle ekranın önünde Yönetmen Jackson'dan rolü için gerekli olan talimatları aldı. Jong Su, yönetmenin talimatlarını ona çevirdi.

Secret Garden ❦ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin