kai x yangyang

13.9K 508 278
                                    

Entah sudah berapa kali yangyang memerhatikan seorang lelaki yang selalu duduk di gudang terbengkalai di belakang sekolah.wajah lelaki itu benar-benar tampan,kulitnya yang eksotik menambah kesan seksi kepadanya.tapi sampai sekarang yangyang masih belum tau tentang anak itu sama sekali dan tanpa rasa bersalah yangyang selalu  menggunakan lelaki itu sebagai objek fantasi seksnya.membayangkan bagaimana  lelaki itu menusuk analnya dengan kasar,membuatkan hole yangyang berkedut ingin di masuki.

membayangkan bagaimana  lelaki itu menusuk analnya dengan kasar,membuatkan hole yangyang berkedut ingin di masuki

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

---------------------------

"ahh ..ah..ah...emm..ah..."

badan yangyang terhentak-hentak kedepan saat anusnya ditusuk dengan kasar oleh penis jisung,adik kelasnya sejak tadi.

"ahh..hyung..anusmu sempit hyungg..." ucap jisung,

Kedua tangan kurus yangyang memegang kedua paha jisung sedangkan jisung yang sedang duduk dicloset tandas sekolah,memasukkan tanganya kedalam baju yangyang dan menarik-narik nipple indah itu membuatkan sipemilik tidak henti-henti memdesah kenikmatan..

Sedangkan yangyang dari awal sudah memejamkan matanya dan dalam pikirannya lelaki berkulit tan itulah yang mengagahinya sekarang..

"ah..ah...ak..aku...ham..pir...ke..luar...ahh..ahh"

"bersama hyung "

Yangyang semakin mengetatkan holenya dan ..









Kringgggg!!!



Bell telah berbunyi menandakan waktu rehat telah tamat,yangyang langsung berdiri dan memakai celananya mengabaikan sperma jisung yang sudah mengalir keluar dari anusnya.

"hyunggg"

Yangyang yang hampir keluar terhenti dan melirik jisung.

"ba..bagaimana..apa...kau menerimaku" ucap jisung sedikit gugup .

Yangyang hanya tersenyum sinis .

"maaf park jisung,penismu belum bisa memuaskan holeku" ucap yangyang santai dan melangkah keluar dari sana.

Yangyang sekarang Sedang berjalan menujuh kedalam class,kepalanya Sekarang mengatur rencana untuk Bisa melakukan hubungan badan dengan lelaki itu.

"harini aku harus membuat dia mengagahiku" ucap yangyang yang sudah duduk di bangku class...

Yangyang menunggu bell pulang sekolah dibunyikan dan bersembunyi didalam toilet sekolah,menunggu semua pelajar untuk pulang dan berjalan ke gudang belakang.

Masih disana,lelaki itu masih disana.sedang duduk disalah satu kerusi disana dengan mata yang memandang langit senja.yangyang mulai membuka 3 kancing bajunya memperlihatkan nipplenya.rambutnya juga sengaja dIkusutkan sedikit menambah kesan seksi dimata sesiapa saja yang melihatnya sekarang.

moonlight 3Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt