POV DANA
Ik word wakker in Matthy's armen. Ik heb heerlijk geslapen, gelukkig is het ook weer goed gekomen gister. Ik stap uit bed om me klaar te maken, maar Matthy is me voor en trekt me teryg. Goeiemorgen meid. Goeiemorgen Mat. Was gezellig gister he zegt Matthy met een grijns op zijn gezicht. Ja met jouw wel ahahahh. We liggen nog even in elkaar armen totdat Koen binnekomt, maar omdat ik niks aanheb trekt Matthy de dekens over mij heen.Zo te zien gezellig gehad gister zegt Koen. Uhm ja zegt Matthy. Waarom ligt Dana zo onder de dekens. Ik steek mijn armen omhoog zodat hij ziet dat ik niks aanheb. Oh sorry dat ik stoor, ik ben al weg. Hahahahaha lafaard zegt Matthy. Ik kruip weer dicht tegen Matthy aan en hij kijkt me met zijn mooie blauwe ogen aan. Ik verdrink helemaal als ik naar hem kijk en zoen hem. En waar heb ik dat aan verdiend vraagt hij. Gewoon, omdat je de leukste jongen ooit bent. Hij pakt me vast bij mijn achterhoofd en zoent verder, het is zo fijn om bij Mat te zijn. Ik heb het gevoel dat ik hem moet bedanken en begin na te denken. Misschien kan ik hem ergens mee naar toe nemen. Een leuke plek, die hij en ik leuk vinden. En daar geef ik dan een foto-album van alle leuke foto's van ons tweeën. Ik word helemaal blij als ik aan het leuke idee van mezelf denk en begin te lachen. Waarom lach je vraagt Matthy? Oh niks hoor. Als er iets is kan je het altijd zeggen he. Ja, maar er is niks zeg ik terug.
We besluiten te gaan ontbijten en ik doe mij een shirt en broek aan. Zal ik pannenkoeken maken als ontbijt vraag ik aan Mat. Jaa doe, heel lekker. Isgoed ik breng het zo naar je toe en ik verdwijn in de keuken. Ondertussen komt Koen langs me staan om drinken te halen. Ey Koen. Hey Dana, is er iets. Uhm ik wouw Matthy eigenlijk verrassen met iets, omdat hij altijd goed voor me zorgt enzo, en hem dan daar op die plek een cadeau geven. Ik heb wel een goed idee zegt Koen.
De pannenkoeken zijn klaar en ik loop naar Matthy. Asjeblieft schat. Je bent de beste zegt Matthy terug. We eten het samen op de bank en kijken tv. Het is erg gezellig met Koen en Mat de hele dag en eigenlijk chillen we alleen maar op de bank en doen we vrij weinig. Gelukkig kan ik goed met ze opschieten en is het voor mij niet zo'n probleem. Eigenlijk zou Renske langs komen, maar Koen heeft het afgekapt, omdat Renske wouw dat Koen het contact met mij verbrak. Dat ga ik niet doen Renske. Het is eigenlijk ook jouw vriendin, hoezo mag ik daar geen vrienden mee zijn? Renske zei dat ze me te klef vind doen met Koen. Ze appt en reageert niet meer op me, dus ik denk dat ze ook klaar is met mij. Wel jammer, we konden het altijd zo goed vinden. Ik baalde best wel toen ik hoorde van Koen dat ze ook geen contact met mij wouw. Voor mijn gevoel deed ik namelijk ook niks fout. Maar Maud en Bo kwamen dalijk wel langs, ik had namelijk de girls ook weer ff nodig.
Ik had ze namelijk echt 2 weken al niet meer gezien. En je kunt met mannen niet echt over al je gevoelens praten. Raoul en Rob waren naar de supermarkt, ze gingen vanavond zelf een kook video opnemen voor youtube. En ze moesten nog boodschappen doen. Dus Maud en Bo kwamen wat eerder aan, maar dat vond ik niet erg. Ik rende meteen naar ze toe en sleurde ze naar Matthy's kamer. Ik update ze ff van wat de laatste tijd gebeurt is. Ze waren in shock, maar wel blij hoe het afgelopen is. En ze waren zooooo blij met het idee dat ik voor Matthy had bedacht. Ze hielpen me met uitwerken en nu heb ik alles perfect geplant. Alleen Matthy nog vertellen dat hij dan 4 dagen vrij houd.
Ik liep gelijk naar beneden en vertelde Matthy dat hij vanaf morgen tot zondag ( donderdag tot zondag) even vrij moest houden.
Uhm maar waarom dan zei Matthy. Kom je nog wek achter zeg ik met een knipoog.Ik besefte me dat hij eigenlijk wel zijn koffer moest in pakken dus bedacht ik me dat als ik dat in de nacht voor hem doe hij als hij opstaat niet doorheeft dat er twee koffers in de auto zityen, want Koen zou ons brengen. En op schiphol zou hij dan pas zien dat we op vakantie gaan, naaaaaar IBIZAAAA, waar we hebben ontmoet. Het leek me gewoon een geweldig idee om terug te gaan naar de plek waar we verliefd zijn geworden. Ik was helemaal blij met het idee en besloot alvast naar de winkel te rijden om het foto-album te laten maken. Wat sneller was gemaakt als ik dacht. Ik kwam terug met een tas en Matthy kwam meteen op me af en kon nog net niet de tas uit mijn handen rukken.
Niet voor jouw, afblijven zei ik. Je doet zo geheimzinnig. Ja maar dat is de bedoeling Matthy, wacht nou maar af. Okeee alleen omdat jij het bent, en hij geeft me een kus op mijn hoofd. Ik loop door naar Koen's kamer om het daar te verstoppen en hoor Koen nog schreeuwen tegen Matthy. JE BENT EEN SIML MAT! HOU JE BEK JONGE! schreeuw Mathhy terug. Ik moet lachen en loop naar boven.
Ik vind dit deel persoonlijk heel saai, maar wel wat meer op de dag in. Volgend deel gaan ze dus op vakantie en zal er hopelijk wat meer gebeuren. Ik heb BIJNAAA 1000 readers dus het zou heel leuk zijn als we dat kunnen halen door dit deel.
Veel succes op school iedereeen
Groetjes
JE LEEST
Ibiza met de Bankzitters
Romance4 vriendinnen gaan op vakantie naar Ibiza en komen daar een hele leuke groep jongens tegen ( de bankzitters ) Ze horen dat ze in de zelfde villa zitten, omdat ze de villa allemaal half gehuurd hadden en zitten dus nu een week samen opgescheept. Wat...