Een paar minuten later komt de politie aanrijden....
POV MATTHY
De politie legde ons uit hoe ze te werk wouden gaan, wij moesten buiten wachten en hun zouden naar binnen gaan met getrokken geweer. Ik had best veel zenuwen, want wat als het fout gaat en hun ook een geweer hebben. Je weet het nooit, ik zag aan Koen dat hij ook erg zenuwachtig was. Ey Mat het komt goed hoor zei Koen. Ja dat hoop ik ook zei ik terug.
De politie loopt naar binnen en we horen allemaal geschreeuw van de politie en de jongens binnen. Ik sta buiten trillend te wachten. Ik hoor de politieman een waarschuwingsschot afvuren, en daarna nog een paar knallen. Ze komen na 12 minuten naar buiten gelopen. Eerst komt een politieman met bram naar buiten gelopen, daarna komt een jongen met bruin haar en daarna een jongen met blond haar. Als laatste loopt er een meisje naar buiten met make-up uitgelopen door het huilen en een doek voor haar mond op haar nek. Het is Dana, ik kan mijn ogen niet geloven. Ik kijk Dana met een open mond aan, ze komt naar me toe gerend. Ik omhels haar stevig. Ik ben zo blij dat je niks mankeert Dana. Het spijt me!POV DANA
Matthy je kan hier niks aan doen, zo'n gek als Bram had dit overal en met iedereen kunnen doen. Ik ben helaas het slachtoffer geweest, je hebt echt perfect gehandeld, je bent de beste. Ik hou zo veel van je Dana zegt Matthy. Ik hou ook van jouw Matthy. Hij pakt me bij m'n kin en duwt het een beetje omhoog, zodat ik Matthy aankijk. Niet veel later voel ik zijn lippen op die van mij, het lijkt eeuwen te duren, ik hou zo veel van hem. Wanneer onze lippen elkaar loslaten loop ik naar Koen. Dankjewel Koen, zonder jullie was ik er nu misschien niet. Ik geef Koen een knuffel en we stappen daarna in Mat zijn auto. Matthy en ik zitten voorin en Koen zit achterin. Ik was echt niet normaal hard geschrokken zegt Koen. Ja ik ook, dit maak ik niet elke dag mee zeg ik. Matthy legt zijn hand op mijn been. Dana je verlaat het huis voorlopig niet zonder iemand van ons oké? Ik wil echt niet meer dat die jongen of een van zijn vrienden in je buurt komen, ik weet niet wat ze van je willen en ik wil het ook niet weten. Isgoedd Matthy, ik vind het echt lief dat je zoveel om me geeft. En ik leg mijn hand op die van Matthy, hij kijkt me aan met zijn mooie, lieve blauwe ogen.als we zijn aangekomen bij het huis ga ik op de bank zitten. Ik ben erg geschrokken van wat er zojuist is gebeurt, al die politie mannen. Met geweren, al die kogels, het flits allemaal door mijn hoofd en ik kan het er niet uitkrijgen. Matthy merkt het ook en komt bij me zitten, zullen we vanavond gezellig gaan uiteten vraag Mat? Jaa lijkt me heel leuk. Oké top over een uurtje vertrekken? Ja isg, dan ga ik me even omkleden en klaarmaken. Doe dat maar schat, als je maar weet dat je er nu ook al mooi uitziet. Awhhh je bent de beste Mat, en ik geef Matthy een kus op zijn voorhoofd.
Ik spring in de douche en doe wat make-up op. Ik trek een zwart jurkje aan en het ziet er zo uit
Als ik klaar ben doe ik nog snel wat parfum op en loop ik terug naar de woonkamer. Waar Matthy al op mij staat te wachten. Wauw je ziet dr echt goed uit. Dankjee jij ook, en ik geef Matthy een zoen. We stappen in de auto en rijden naar een leuk restaurantje wat Matthy had uitgezocht. Als we daar aankomen staat er al een tafel voor ons klaar en daar nemen we plaats.
De avond was erg gezellig en Matthy en ik rijden terug naar het bankzitters huis. Dankjewel dat je dit voor me doet Matthy, voor jouw doe ik alles zegt Matthy. Ik kijk naar hem voor een lange tijd. Wat kijk je? Zit er iets op mijn gezicht vraagt Matthy? Oh nee, ik kijk gewoon naar een hele mooie jongen, en ik kan mijn ogen niet van hem af houden. Matthy begint te blozen, echt heel schattig. Wat hou ik toch van deze jongen.
Morgen moet ik werken dus ik ging al wat eerder na bed dan de rest. Toen ik lag te slapen hoorde ik iemand langs me kruipen en ik draaide mij nog snel even om. Welterusten Matthy. Welterusten Dana. En zo viel ik weer terug in slaap.
Het is 09:00 en mijn wekker gaat, ik zet hem snel uit, zodat Matthy niet wakker word. Ik spring onder de douch en doe mijn werk kleding aan. Het ziet er ongeveer zo uit.
Ik eet nog snel wat yoghurt naar binnen totdat ik Koen naar onder zie komen. Wat doe jij zo vroeg op? Jij ligt normaal tot minimaal 11:00 in je nest lacht Koen. jaa ik moet werken vandaag, Matthy zei dat jullie kwamen eten. Ohja helemaal vergeten. Maak nie uit, ik geef Koen een knuffel en loop met mijn tas naar de auto nog net voordat ik de deur dichttrek hoor ik Koen nog schreeuwen. Werk ze! Dankjee roep ik terug. Ik stap in mijn auto en rij naar mijn werk. Het ligt hier heel dichtbij dus dat is echt fijn.
Ik stap uit en zie al een iemand voor de deur staan. Het is Sef ,ik zie het gelijk. Heyy favoriete collega zeg ik tegen hem. Heyy Dana lang niet gezien, hoe gaat het met je? Ja heel goed met jouw? Ja gewoon normaal niks veranderd. Maar je straalt helemaal hoe kan dat? Ja ik heb sinds kort een hele leuke vriend, ik kan mij niet beter voorstellen eigenlijk. De ware eindelijk gevonden dus. Ja precies. We lopen samen naar binnen en doen een soort buidel tas om waar we een opneemkasje in doen en een portemonnee zodat we het eten van de klanten kunnen opnemen en kunnen afrekenen natuurlijk. Het is al aardig druk dus ik klok me gelijk in en ga aan het werk.
Om 12:00 heb ik pauze samen met Marijke. We krijgen wat soep van de kok en gaan even zitten, zodat we dalijk weer kunnen knallen. Het is heel gezellig maar na 15 minuten is onze pauze om en moeten we weer naar het werk. Ik loop nog even naar de wc en ga gelijk weer bedienen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden beetje in de horeca in te gaan, dit zal ik niet elke keer doen als Dana gaat werken. Als je het niet zo leuk vond om het lezen, sorry ahahah. Het volgende deel zal het er nog een beetje over gaan, maar daarna niet meer echt. Zo weten jullie over de Horeca ook wat meer. Het is namelijk echt zwaar werk
groetjesss
YOU ARE READING
Ibiza met de Bankzitters
Romance4 vriendinnen gaan op vakantie naar Ibiza en komen daar een hele leuke groep jongens tegen ( de bankzitters ) Ze horen dat ze in de zelfde villa zitten, omdat ze de villa allemaal half gehuurd hadden en zitten dus nu een week samen opgescheept. Wat...