Broken Iris - Where Butterflies Never Die
---
Věnováno Zumaan. Protože bez čtenářů by nebyl autor.
---Chystaná svatba byla bezpochyby velkou událostí. Do Doupěte se pomaličku začínali sjíždět členové Fénixova řádu odhodlání pomoci s přípravami, shon byl záležitosti každého dne. Hermiona jej nemohla jinak než uvítat. Třebaže si každé ráno zakryla své tetování make-upem a stále si hlídala, aby měla zápěstí schované v rukávu, pro přípravy v plném proudu neměla čas přemýšlet nad tím, co se vlastně chystá, co je nevyhnutelné a blíží se. A co budete muset udělat.
Položila velkou kartonovou krabici se stříbřitými girlandami na už tak dosti velkou hromadu dalších, v nichž se skrývaly výzdoby, které měli už za pár minut jít rozvěšet do stanu, jejž měli každou chvíli čarodějky a kouzelníci napnout a zvednout do vzduchu. Dovolila si chvíli oddechu, opřela se ramenem o zeď vedle okna a skleněnou tabulkou se zahleděla ven na pole okolo domu, ještě stále byly viditelné známky po útoku Smrtijedů o Vánocích, když člověk věděl, na co se dívat. Hermiona bezděčně vztáhla ruku a prsty zlehka přejela po chladivém kovu spočívajícím jí na hrudníku.
„Kruci," ozvala se za ní tlumená nadávka následovaná šramotem. Hermiona sebou trhla a prudce se otočila, nechala řetízek spadnout zpět za límec košile. Na podlaze za jejími zády ležely rozsypané dlouhé bílé svíce, druhý nejstarší z bratrů Weasleyových se sbíral na nohy.
„Charlie," přešla Hermiona k němu a nabídla mu ruku, ne že by zrovna on pomoc potřeboval, ale byla to slušnost, a on ji beztak přijal jen symbolicky. „Pozor přeci," usmála se dívka, „vždyť nechceš Billovi zkazit svatbu tím, že by byla bez svíček," sklonila se a začali svíce společně sbírat a ukládat do krabice.
„To rozhodně v plánu nemám," zašklebil se Charlie. „Billy by mi pak mohl zavařit u Gringottových a ti už by našemu výzkumu nemuseli poskytnout žádné dotace," zasmál se a Hermionu překvapilo, když si uvědomila, jak bezděčně se k němu přidala.
Byla ráda, že se Charliemu podařilo domluvit si v Rumunsku v dračí rezervaci, kde pracoval, volno. Bylo to sice jen na pár dní, ale bratrovu svatbu by si přeci ujít nenechal. Vzhledem k tomu, že Ronald byl zatrpklý, Harry sotva dorazil a neustále opakoval, že se nechce jen schovávat, atmosféra mezi ní a Ginny byla od událostí konce roku dosti dusná a dvojčata byla zkrátka dvojčata, byla Charlieho přítomnost pro ni více než příjemnou změnou. On i Bill byli pro Hermionu jakousi oázou klidu ve vším napětí, které se nad kouzelnickým světem kvůli stále sílícím Smrtijedům stahovalo. Tím spíš, že ani jeden z nich neměl tu potřebu jako ostatní neustále rozebírat, co se děje, teoretizovat, vznášet obvinění a klást nepříjemné otázky. Z Weasleyových v Doupěti chyběl jen Percy. Nikdo neměl tušení, kde se nacházel - poslední známé informace uváděly, že stále pobývá na Ministerstvu kouzel, jenže odtamtud začali nepohodlní kouzelníci mizet. Hermiona to moc dobře věděla. Ministerstvo už měli v rukou Smrtijedi.
„Nebořte to tady," strčil do dveří vedoucích do kuchyně hlavu Bill a počastoval oba lehkým úsměvem, když spatřil, že oni ničitelé jsou právě Hermiona s Charliem. Ještě si utíral ruce do utěrky, když k nim zamířil, aby jim pomohl. Molly ho odmítala k čemukoli pustit - jsou to přípravy tvé svatby, tak přeci na nich nebudeš pracovat - tuto maličkost mu však zakázat nemohla. Společnými silami byly svíčky za okamžik opět bezpečně uložené. Když Charlie uložil krabici na místo, kam ji chtěl dát už prve, zastavili se a jen na sebe zůstali hledět.
ČTEŠ
Letifer
FanfictionPŘÍMÉ POKRAČOVÁNÍ POVÍDKY MORSMORDRE - OBSAHUJE SPOILERY! A na bledé kůži se skvělo Znamení zla. Co všechno jsme ochotni udělat pro ty, které milujeme? Odvrátit se od svých přátel. Hodit za hlavu to, čemu jsme celý život věřili. Vzdát se sebe samých...