4️⃣3️⃣ forever~together, Yeontan

726 47 35
                                    

[nedeľa] -Jk pov-

Kvôli slnku ktoré svietilo viac a viac som sa zobudil ešte skôr ako Taehyung, čo bolo len plus pre mňa.
Dnes je totiž presne mesiac odkedy sme spolu takže to treba aspoň trocha osláviť.
Zo skrine som si vzal tričko a tepláky, keďže som spal len v boxerskách, a v kúpeľni spravil potrebnú hygienu.

Došiel som do kuchyne kde som začal pripravovať Taemu raňajky do postele.
Keďže mal Taehyung radšej sladké rozhodol som sa pre palacinky s čokoládou a jahodami.

Bordel ktorý ostal po mojom varení som upratal a taniere aj spolu s dvoma pohármi džúsu som položil na tácky, taktiež som nezabudol na príbor.

,,Dobré ráno anjelik."  Poprial som mu hneď ako som vošiel do izby.
Môj anjelik sa práve naťahoval ako to vždy ráno robí, s hlasitým zyvnutím odpovedal:,,Dobré Jungkookie."

Na tácke som rozložil drevené nožky a položil ju pred Taeho, ktorému som venoval bozk.
,,Milujem ťa." Povedal Tae popri tom ako sa už chystal odkrojiť si z palacinky.
,,To hovoríš mne alebo tej palacinke?" Opýtal som sa so smiechom a vzal si jahodu.
,,Oboch." Odpovedal s plnými ústami Tae. Vždy pri jedení roztomilo špúlil pery, ktoré mal teraz celé od čokolády.

Naklonil som sa k nemu a jazykom prešiel po spodnej pere. Taehyung zmätene vytreštil oči a jeho líčka boli nádherne červené.
,,Už sme spolu mesiac a ty stále tak nádherne sčervenáš kvôli moju dotyku." Prehlásil som a dúfal že Tae vie aký je dnes deň.
,,A ty si si za ten mesiac nezvykol na to?" Uchechtol sa Taehyung  a pobozkal ma.

S mľasknutím sme sa odpojili a Nemo hľadeli do očí toho druhého.
,,Mám pre nás darček." Povedal Taehyung a natiahol sa k nočnému stolíku, skadiaľ vybral menšiu krabičku.
,,Čo to je?" Opýtal som sa a prevzal si krabičku do rúk.

,, Načo čakáš? Otvor to." Popohnal ma keď som si krabičku ešte stále prezeral.
,,Fajn.." zamrmlal som a mašličku,ktorou bola krabička zviazaná som odviazal a otvoril darček.

,,Wau..Tae.." Vzdychol som šťastne. V malej krabičke sa nachádzali dva náramky, ktorý boli strieborné. Jeden mal vyryté v polovici srdiečka 'forever' a druhý zase 'together'.
,,Budeme navždy spolu Jungkookie." Prehlásil s iskričkami s očiach Tae a vzal si jeden náramok.
,,Daj ruku." Povedal načo som mu nastavil pravú ruku a nechal si zapnúť náramok. To isté som spravil aj ja.

,,Milujem ťa anjelik." Povedal som a bez toho aby som čakal na spätnú odpoveď som sa vrhol na jeho sladké pery.

Náš bozk prerušil Taehyungov mobil, ktorý ležal na nočnom stolíku.

,,Prosím Jimin." Povedal Tae hneď ako zdvihol hovor.
-
,,Naozaj? To je úžasné!" Vypískol Taehyung, zatiaľ čo som ja jedol palacinku.
-
,,Prajem vám to!"
-
,,Dobre, pa." Zložil hovor načo som mu len hlavou naznačil aby mi povedal čo Jimin chcel.

,,Yoongi sa včera s Jiminom porozprával, že vraj k nemu tiež niečo cíti ale tak isto aj k Hobimu cíti niečo..takžee sa rozhodli že budú traja." Vysvetlil.
,,Takže to je vyriešené?" Spýtal som sa aj keď som odpoveď vedel. Potvrdilo sa mi to tým že Taehyung prikývol hlavou.

-3pow-

Spoločne dojedli raňajky, následne mladší umyl riad a v obývačke počkal na Taehyunga, ktorý šiel vykonať rannú hygienu.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now