9️⃣ Nakazíš ma

1.1K 95 15
                                    

-Jk-

Keď sme prišli na byt tak som hneď zaliezol do postele, keďže mi bola zima. Taehyung ku mne hneď pribehol a prikryl ma aj jeho perinou.

,,Tae. Jedna perina stači. Daj preč svoju." Protestoval som keďže mi stačila jedna perina.
,,Nie! A ticho. Idem spraviť kimchi a ten čaj. A ty lež! Ani sa nepohni." Zdvihol varovne prst.
Pretočil som očami, no hneď mi na hlave pristál pohlavok.

,,Neprekrúcaj očami Jeon!." Povedal Tae a šiel do kuchyne. Viac som k sebe pritiahol perinu a spokojne oddychoval.

Chcel som počkať na to kimchi no moje telo štrajkovalo, takže som po chvíli zaspal.

-Tae-

Po dokončení kimchi som nabral Jungkookovi do misky a dal to na tácku aj s paličkami.

Šiel som do izby a videl Kookieho zakrytého až po krk s trochu pootvorenými ústami a rozcuchanými vlasmi. Bolo mi ľúto ho budiť ale musí niečo zjesť.

,,Jungkookiee~ Kookiee~ už je hotové kimchi." Trochu som ním zatriasol na čo on len zamrmčal a otvoril svoje veľké čokoládové kukadlá.

Jungkook sa posadil a ja som mu podal tácku. Začal papať a vyzeral pri tom strašne roztomilo a to hniezdo čo mal na hlave mu na roztomilosti ešte pridávalo.

,,Ďakujem TaeTae." Poďakoval Jungkook a podal mi misku, keď dojedol. Len som mu venoval úsmev a šiel umyť misku.
Keď som sa vrátil späť tak Jungkookie ešte stále sedel a nebol prikrytý, čo sa mi vôbec nepáči.

,,Jungkookie, prečo neležíš? si mal ležať a byť zakrytý až po uši. " prišiel som k nemu a zatlačil mu do ramien aby si ľahol.
,,Hmm...ale ty budeš ležať so mnou." Povedal a stiahol ma zo sebou tak, že som mu ležal chrbtom a bol na neho úplne pritlačený, keďže je to malá posteľ.

Jungkook nás zakryl a ruku prehodil pod perinou cez môj pás. Cítil som ho. Bol som až priveľmi blízko.
Cítil som ho na svojom zadočku. Jungkook mi začal bozkávať krk.

Najprv to boli jemné bozky, no čím dlhšie som mu to dovoľoval tým viac boli bozky dravejšie.

Chcel som sa otočiť, no zabudol som ako blízko pri sebe sme.
,,Ahh~" zavzdychal Kook keď som sa o neho obtrel.
,,P-prepáč. A-ale chcem sa otočiť. " Natočil som trochu hlavu aby som na neho videl.

,,Hmm...ostaň takto baby. Páči sa mi ako si na mňa nalepený zadočkom. " zavrnel mi do uška a viac sa na mňa natlačil.
Začal mi zase bozkávať krk.

Jungkook sa trochu nadvihol a prisal sa mi na pokožku tesne pod uškom.
,,Ahh~" Našiel moje miestečko a tak mi ušiel vzdych.
,,Hmm...Páči sa ti to baby?" Zase mi zavrnel do ucha a pohladkal ma po zadočku.
Zalapal som po dychu s toho náhleho dotyku.

,,J-Jungkook. Nemal b-by si....n-nakaziš ma." Snažil som sa vyhovoriť.
,,Mhmm...a ty by si nechcel ostať so mnou celý deň v posteli Tae?" Opýtal sa a zase sa prisal na môj krk.

,,Ah... Myslím, ž-že by som nechcel celý deň smrkať a kašlať. T-takže p-prestaň. P-prosím." Jungkook zavrčal a jemne sa mi zahryzol do krku.
Chcel som vyliezť spod periny a ujsť, no Jungkook ma pretočil tak aby som ležal pod ním.

Už ma chcel pobozkať ale stihol som dať medzi naše pery ruku.
,,Jungkook. N-nie.!" Slabo som skríkol.
,,Babyy~" zakňučal Kook.
,,Musíš najprv vyzdravieť. A teraz zlez zo mňa." Prikázal som mu a on tak spravil.
Rýchlo som vyliezol z postele a šiel do kúpeľne.










Ostatné dva dni prebiehali skoro rovnako. Jungkook celý deň ležal alebo jedol. Snažil sa ma dostať k nemu do postele no vyhovoril som sa na to, že ma nakazi.










안녕!
Здравствуйте! (Ahoj!)ľuďkoviaaa! Ďálšia časť! Jeeej. Kto sa tešil?😏
-imaginárny Alfonz: No konečne! ^^
-a samozrejme moje heartuu ❤️ nemôžem zabudnúť spomenúť ❤️❤️ natila007


















Voteeees!!




















Prosím🥺💜💜💜💜


















Mimochodom učí sa tu niekto po Kórejský? Lebo ja hej^^ale musím povedať že mi to ide asi ako v lete na saniach. :(

























보라해요!💜💜 (i purple you)
💜💜💜💜

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now