[Streda]
Obidvaja mali už test za sebou a keďže viac hodín dnes nemali rozhodli sa že pôjdu nakúpiť a potom domov kde spolu niečo uvaria a spravia si pohodlný večer filmov.
,,Tanieee~!" Vypískol Taehyung radosťou hneď ako po vstupe do bytu k nemu príbehlo šteniatko ktoré si vzal na ruky zatiaľčo sa vyzúval.
,,Kedy už konečne vyrastie tá blcha?" Spýtal sa Jungkook a tašku s nákupom položil na ostrovček.
,,Veď už vyrástol!" Obránil ho Taehyung ktorý aj s Yeontanom sedel na gauči.Jungkook pretočil očami a vyložil nákup keďže Taehyunga zamestnával Yeontan. Mladší mal niekedy pocit že Yeontan je pre neho dôležitejší ako on, no mohla to byť len obyčajná žiarlivosť.
,,Nejdeš zajtra do baru že nie?" Opýtal sa Taehyung Jungkooka keď prišiel pomôcť svojmu priateľovi s nákupom.
,,Idem anjelik.." Zamrmlal Jungkook a ingrediencie ktoré nepotrebovali odložil do chladničky.Tae s povzdychom odišiel do spálne keďže sa chcel prezliecť s tej hnusnej uniformi ktorá mala dlhé nohavice čo bolo v tomto teplom počasí zabijak.
,,No taaak..TaeTae.." Prišiel za ním Jungkook a zatiaľčo Taehyung len v boxerkách hľadal niečo pohodlné, ho mladší objal okolo pása.
,,Veď vieš že nás chcem finančne zabezpečiť.." Nie prvý krát za tento mesiac sa ich konverzácia obrátila na menšiu hádku a to len kvôli Kookovej práci v bare kam chodil hneď po práci a skadiaľ sa vracial väčšinou až v neskôrších hodinách domov.,,Veď ja viem Jungkookie.." povedal Taehyung a otočil sa na svojho partnera, ktorého sladko pobozkal.
,,Milujem ťa anjelik." Usmial sa mladší.
,,Aj ja teba." Opätoval mu starší.,,Poďme už variť, inak si dám teba." Buchol Jungkook Taeho po zadku a sám sa prezliekol do niečoho pohodlného.
Starší našiel niečo jednoduché na internete, načo Jungkookovi povedal všetky ingrediencie ktoré budú potrebovať.
,,Zamiešaj to Jungkookie." Prikázal Taehyung a prenechal Jungkookovi varešku keďže jemu začal zvoniť telefón. Starší vybehol do obývačky kde mu na stolíku ležal telefón na ktorom svietilo neznáme číslo.
,,Prosím?" Povedal Tae a čakal na odozvu s druhej strany hovoru.
-,,Taehyung?"
,,Bogum? Odkiaľ si vzal moje číslo?" Čudoval sa starší.
-,,To nie je podstatné. Brat chce aby si ho prišiel navštíviť, chce s tebou hovoriť." Oznámil mu Bogum.
,,Chang? P-prečo?" Spýtal sa.
-,,To bohužiaľ neviem, nechcel mi niečo viac povedať." Vysvetlil.
,,A-aha.. tak..fajn, prídem." Oznámil Tae.
-,,Ďakujem, pošlem ti do správy v ktorej nemocnici je. Maj sa."
,,Dobre, ahoj." Rozlúčil sa Taehyung a zložil hovor.
Taehyung sa na chvíľu zamyslel nad tým čo od neho Chang môže chcieť kým ho z myšlienok neprerušil štekot Yeontana, ktorý potreboval doplniť misku s granulami.
,,Kto to bol?" Opýtal sa Jungkook. Taehyung prešiel k spodnej skrinke skadiaľ vybral balenie ešte neotvorených granúl.
,,Bogum.." Zašepkala Tae, no našťastie ho Jungkook dostatočne počul.
,,Čo chcel?" Mladší zastavil Taeho v chôdzi tým že sa mu postavil do cesty.
,,Nič dôležité." Odpovedal pokojne Tae a obišiel Jungkook s úmyslom dať Yeontanovi jesť.
,,Čo je to to nič dôležité?" Ďalej sa vypytoval Kook.
YOU ARE READING
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...