- Tae pov- |Later|
,,Počkaj, si si istý že si na to naozaj pripravený anjelik?" Opýtal sa ma Jungkook už niekoľký krát za týždeň.
,,Láska som starší ako ty, ja by som sa ťa to mal pýtať a nie ty mňa." Povedal som zatiaľčo som vo svojom šatníku hľadal vhodné oblečenie.
,,Nejde tu o vek." Zamrmlal Jungkook, ktorý si obliekal košeľu.Povzdychol som si a prešiel k nemu, svojimi rukami som nahradil tie jeho a začal mu gombíkovať košeľu.
,,Môžem si byť istý že chcem dieťa." Povedal som odhodlane. Jungkook položil svoje dlane na moje líčka ktoré palcami začal hladkať.
,,V poriadku, tak poďme dať nejakému dieťatku domov." Venoval mi úsmev a malý bozk na špičku nosa.Po medových týždňoch sme sa s Jungkook rozprávali o našej budúcnosti a prvou prioritou bolo adoptovať si dieťatko, ktorému sme schopný dať milujúci, šťastný domov.
Hneď potom ako sme boli prichystaný ísť, sme nastúpili do auta, ktorým nás Kook zaviezol ku deckému domovu.
Po krátkej chvíli sme zastavili pred skromnou budovou s nadpisom Detský domov, ktorý hral veselými farbami.
Namjoon nám odporučil práve tento kvôli tomu že je ako jediný na blízku, ktorý bez veľkých komplikácií dokáže schváliť adopcií homosexuálnym párom. Vo väčšine detských domovov v Seoule má adopcia homosexuálom dlhý a ťažký priebeh.
Vystúpili sme a cez malú prechádzku sa dostali k vchodu budovy do ktorej sme bez váhania vošli.
Neďaleko vstupu sedela za pultom sympatická slečna, ktorá práve niečo zapisovala. Na druhej strane bola vychovávaťeľka ktorá dávala pozor na deti ktoré tu hrali stolný futbal a veselo kričali, keď sa jednému s tímov podarilo streliť gól, nad čím sme sa s Kookom usmiali.
,,Dobrý deň, pomôžem vám?" Prišla za nami slečna z recepcie.
,,Dobrý deň, sme tu kvôli adopcií dieťaťa." Vysvetlil Kook.
,,Oh, iste. Nasledujte ma prosím, zavediem vás za riaditeľkou tohoto domova." Usmiala sa milo a vykročila chodbou, kam sme ju nasledovali.O chvíľku na to sme zastali pred zjavne pracovňou riaditeľky. Slečna zaklopala na dvere spoza ktorý sa ozvalo tlmené 'ďalej'.
,,Pán Jeon je tu, kvôli adopcií." Oznámila blondína riaditeľke.
Pred pár dňami sme sem totiž museli volať keďže bolo nutné aby všetky podklady pripravili, taktiež aby sa aj prišli pozrieť do nášho bytu s ktorého sa však budeme sťahovať, práve kvôli novému členu rodiny.
Slečna nám ešte venovala úsmev a odišla ďalej robiť svoju prácu.
,,Posaďte prosím, najprv je potrebné vyplniť isté podmienky a potom sa môžeme ísť pozrieť na deti." Kývla rukou na kreslá kam sme si s Jungkookom sadli.
Riaditeľka mala výrazný strih vlasov, ktorý hneď zaujal moju pozornosť. Mala takzvaný 'undercut', ktorý kvôli drdolu bol viditeľný. Jej dúhový náramok utvrdil moje podozrenie, prečo je toto jediný detský domov s podporou homosexuálnych párov, ktoré si chcú adoptovať dieťa.
,,Poprosím vás o vyplnenie tohoto dotazníka." Posunula k nám papier a pero.
Dotazník obsahoval otázky týkajúce sa nášho vzťahu, rodinných príslušníkov taktiež aké dieťa by sme chceli- pohlavie, vek a ďalšie iné ktoré sme očakávali s Kookiem.
YOU ARE READING
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...