|o pár rokov neskôr|
,,Tvoj úžasný strýko je tu!" Skríkol Jin hneď ako vošiel do domu.
,,Yoongi-hyung!" Skríkol Dan a behal dole schodmi.
,,Dám ti takého Yoongiho!" Naštvane zakričal Jin nad čím sa Dan smial. Tak isto ako aj Jungkook aj Dan totiž rád provokoval do Jina kým sa im nevyhrážal vareškou.,,Už máš všetko zbalené zlatíčko?" Opýtal sa Taehyung s kuchyne kde sa nachádzali aj spolu s Jungkookom.
,,Áno mám." Oznámil Dan.
,,Tak to choď odniesť Joonovi nech to dá do kufra." Rozkázal Jin.Dan vybehol do svojej izby s ktorej vzal pripravené veci a odniesol ich do auta kde Namjoon čakal na svojho už manžela Jina.
,,Dajte na neho pozor." Povedal Taehyung zatiaľčo Dan bol vonku.
,,Môžeš sa spoľahnúť Tae. So Sarang sa tam zabavia a ani nebude chcieť ísť domov uvidíš." Usmial sa Jin.
,,A kedy sa teda vrátite?" Opýtal sa Jungkook.
,,Pozajtra možno okolo poludnia. Neboj budeš mať dosť času na šukanie." Zasmial sa Jin.,,Čo je šukanie?" Ozval sa Dan, ktorý sa práve prišiel rozlúčiť s rodičmi. Taehyungovi kvôli jeho otázke zaskočila voda preto ho Jungkook rýchlo potľapkal po chrbte zatiaľčo sa smial na Danovej otázke.
,,Miláčik zle si počul, appa povedal šúchanie. Vieš budeme totiž upratovať a on bude šúchať koberec." Snažil sa to nejako zahovoriť Taehyung.
,,Eomma veď mi žiaden koberec nemáme." Zasmial sa Dan. Jin sledujúci debatu skoro vyprskol smiechom.
,,Správne, mi koberec nemáme anjelik." Uškrnul sa Kook na čiernovláska(Tae), ktorý mu venoval naštavný pohľad.Ich debatu prerušilo trúbenie, ktorým Namjoon naznačoval nech si pohnú.
,,Už musíme ísť. Rozlúč sa s rodičmi Dan." Povedal Jin a vstal od stola.
,,Dávaj na seba pozor zlatíčko." Povedal Taehyung a kľakol si nech môže objať svoje dieťa.
,,Neboj eomma, hyungovia na mňa dajú pozor." Ubezpečil Dan Taeho.
,,Zábav sa ale nič si nezlom." Varoval ho Jungkook a postrapatil mu vlásky.
,,Jasné appa." Zasmial sa chlapec.Dan sa na chodbe ešte obul a cestou von z dvora pohladkal Yeontana, ktorý sa váľal na trávniku a pískacou hračkou v papuli.
Jungkook hneď ako počul odísť auto sa vydal k Taehyungovi ktorý sa stihol premiestniť k šporáku kde varil obed. Mladší jemne chytil boky svojho manžela a svoju hruď aj spolu s dolnou časťou tela sa natlačil na Taeho.
,,Tak kedy pôjdeme šúchať ten neexistujúci koberec anjelik?" Zavrnel do ucha Taehyungovi, ktorý sa kvôli tomu zachvel.
,,Môžeš ísť šúchať rohožku Jungkookie a mňa nechaj variť." Odsekol starší.
,,Ale no taak anjelik. Konečne máme čas pre seba a toto mi robíš, netrucuj." Zafňukal Jungkook.
,,Lebo čo bude?" Provokoval Taehyung a otočil sa čelom k Jungkookovi.
,,Lebo ťa daddy potrestá anjelik, potrestá ťa tak ako ešte nikdy." Zašepkal mu do ucha a na lalôčiku ucha mu nechal malý božtek.Taehyung ticho vzdychol. Jeho túžby, konečne cítiť v sebe penis svojho manžela, ktoré dlho potláčal mohol konečne naplniť no on sa rozhodol trucovať kvôli maličkosti.
,,Potrestaj ma daddy, prosím." Zafňukal Taehyung a nahodil psie očká.
,,Vedel som že ti nevydržíš." Uškrnul sa Jungkook.
YOU ARE READING
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...