Gerçekler

2.7K 110 75
                                    

Evvvettt yine bennn bu bölümde biraz işleri yoluna koymaya çalışacağım yeter bu kadar olay .
_________________________________
Todoroki : Ben bakarım . Bakugou . Git burdan .

Bakugou : Hadi ama içeri al beni .

Todoroki : Y/N'yi göremezsin git .

Bakugou : Todoroki kaç yıllık arkadaşının . Hadi ama .

Todoroki : SANA G-

Y/N : Kim ? Bakugou içeri gel .

Todoroki : Hayır .

Y/N : Abi .

Todoroki : Y/N sen içeri gidiyorsun . Bakugou geldiği yere !

Y/N : Abi dedim çocuğu bi dinleseniz .

Todoroki : Neyini dinliyoruz ?

Bayan Todoroki : Ne oluyor çocuklar niye kavga ediyors- sen mi geldin yine git hadi .

Bakugou : Ama bakın beni bi dinleseniz .

Bayan Todoroki : Hadi olay çıkmadan gitsen iyi olur . Daha da kötüleşmesin işler .

Y/N : Anne herkesi içeri alıyorsunuz tanımadığınız birini bile ben uyurken evde bırakıyorsunuz ama Bakugou gelemez diyorsunuz .

Bayan Todoroki : Haruhu iyi biri çünkü onun gibi sana saldırmıyor .

Bakugou : Haruhu'ya mı güveniyorsunuz ? Güldürmeyin beni .

Todoroki : Bakugou hadi istenmiyorsun .

Y/N : YETEEEER ! O gün ne olduğunu bilmek istermisiniz Bakugou'nun asıl sinirlenme sebebini . O gün ben ondan ayrılmak falan istemedim . Yalan attım . Haruhu telefonumu çaldı Bakugou'yu aramış onu aldattığımı artık onunla çıktığımı falan söylemiş . Bu da yetmezmiş gibi ertesi gün Bakugou'nun evine gitmiş hazır Bakugou ile sizin aranızı bozmuşken . Sonra bide gelmiş size ben Y/N ile randevuya çıkacaktım dedi sizde inandınız . Sizin tehdit dediğiniz kişi Bakugou değil Haruhu dün evde bizi yalnız bıraktığınızda ne oldu biliyormusunuz ? Bakın kolumun haline . SADECE 1 GÜNDÜR TANIDIĞINIZ BİRİNİ EVE ALDINIZ DİYE OLDU BU ! ŞİMDİ BENİ DÜŞÜNÜYORMUŞ GİBİ YAPMAYIN . 18 yaşındayım ben telefonumun simini bile kırdınız .

Bayan Todoroki : Ama durduk yere Bakugou'nun üstüne saldırdığını söylemişti .

Y/N : Yalan işte o Bakugou'yu kışkırttı . Kişilik bozukluğu var onun hasta o . Bide beni böyle birine emanet ediyorsunuz . Ya bide emanet etmek ne demek Ya ? MALMIYIM BEN EŞYAMIYIM ? Kendimi koruyabilirim .
\
/
Koşa koşa odana çıktın . İçindeki tüm zehri kusmuştun resmen sinirden .
/
\
Todoroki : ...

Bakugou : Şimdi beni dinleyecekmisiniz ?

Bayan Todoroki : Gel içeri .
__________________________________
Bakugou her şeyi baştan sona anlattı . Haruhu'nun üvey kardeşi olduğunu nasıl planlar yaptını her şeyi .
_______________________________
Bayan Todoroki : Bunlar her ne kadar doğru olsa da o gün yaptığın yanlış bir davranıştı .

Bakugou : Biliyorum . Biraz sinir sorunum var o kadar . O da yavaş yavaş düzeliyor .

Todoroki : Şimdi Haruhu senin üvey kardeşin yani ?

Bakugou : Evet .

Todoroki : Neden önceden haberim yoktu ?

Bakugou : Aile sırlarımı sana anlatmak zorunda değilim .

Bayan Todoroki : tamam sana eskisi gibi güvenmiyorum ama Y/N ile görüşmeni de yasaklamayacağım . Y/N'ye yeni sim kartı alalım . İnterneti de bugün bağlatırız .

Bakugou X Y/N ( Smut ) Where stories live. Discover now