Onur mu ? Aile mi ?

803 30 145
                                    

Emma : Kalkın !

Haruhu : Ne bağırdın sabah sabah ?

Emma : Kalkın hadi .

Yuika : Hazırım tamam .

Emma : Bugün Haruhu'da dövüşecek . Madem o da savaşacak hazır olmalı . Yuika sende Kayn'ı yenmek için onun özgünlüğüne karşın birini bulduk sende onunla dövüşeceksin .

Yuika : Kayn'ın özgünlüğü şey değil miydi ?

Emma : Hadi sus yürü . Haruhu sende !

Dövüş yerine götürdüler ikisini de . Yuika hala Kayn'ın Özgünlüğünü hatırlamaya çalışıyordu .

Emma : Haruhu geç ringe !

Haruhu : İyi de kiminle dövüşücem ?

Yuika : Kayn'ın özgünlüğü-

Emma Yuika'yı da ringe itti .

Yuika : Elektrik .

Haruhu : ...

Edward : BAŞLAYIN !

Haruhu : NE ?

Yuika : ( Güler ) süper .

Haruhu : Kızım neresi süper ?! Ben dövüşmem Yuika ile .

Bella : Korkak bu .

Haruhu : SALAK HAMİLE KIZ ! BABASI DA BENİM YA HANİ !

Louise : Bişey yok . Her şey hazır zaten en ufak bir şey de zaman geriye akacak .

Yuika : eğlenceli olacak .

Shira : Haruhu Yuika'yı zorlayabileceğin kadar zorlamanı istiyoruz . Elektrikli eşyaları değil kendini zorlayarak onların içindeki elektriği kontrol etmeni istiyoruz .

Haruhu : Yuika'ya zarar gelir olmaz öyle-

Yuika dönerek Haruhu'nun suratına tekmeyi geçirdi . Haruhu neye uğradığını şaşırdı .

Louise : İyi geçirdi .

Yuika : HADİ !

Haruhu : Yuika hamilesin , seni seviyorum falan tamam da bokunu çıkartmasan mı ?

Yuika : Haruhu dediğin gibi hamile olan benim , üstelik bende seni seviyorum ama hareketlerimden kaçınmıyorum . Sende aynı tavrı göstersen ?

Haruhu : Korkuyorum-

Haruhu'nun yüzüne yumruk indi .

Haruhu : Kesin kırıldı burnum . 3 günde aynı yere 6 kere vurdun !

Yuika : Sen karşılık verene kadar da devam edeceğim .

Yuika yumruk tekme ne varsa dalıyordu . Yuika tam aparkat atacakken Haruhu sağa çekildi kolunu yandan tuttu Yuika'yı arkaya savurdu .

Haruhu : Karşılık veririm ama vurmadan .

Yuika : Kız gibisin .

Milly : Haruhu senin özgünlüğünü kullanman gerek .  Elektrikten güç alıp silah yapman lazım . Yuika'ya voltaj atmalısın .

Haruhu : Bunu yapınca dövüşmeye gücüm bile kalmıyor zor bir hareket o . Üstelik Yuika voltajı yerse bebekle birlikte onu da kaybederim .

Rei : Ya orası bizde SALDIRSANA ARTIK !

Shira : Yuika ve Kayn dövüşürken Kayn onun hamile olduğunu umursamayacak bile . Onu şimdi hazırlamazsan işte geri dönüşü olmayan biçimde Yuika'yı ve bebeğini kaybedebilirsin Haruhu !

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin