Yukardaki fotoda Haruhu'nun bebekliği var . Bakıp bakıp şeker krizine girin .
Bakugou kafasını kaldırdı sana baktı uyuyup kalmıştın . Yavaşça üstünden kalktı yatağa rahatça yatırdı seni . Üstünü örttü aşağı kata Todoroki'nin yanına indi .
Todoroki : Daha iyi mi ?
Bakugou : uyuyor .
Todoroki : Dinlensin biraz . Uyanınca yer yemeğini . Bişey hatırlamış mı ?
Bakugou : Hayır sadece cümleler var diyor .
Todoroki : Aranız nasıl ?
Bakugou : Aynı . Güzel . Artık gidiyim ben yarın gelirim yine .
Todoroki : Bakugou .
Bakugou : Ne ?
Todoroki : Bişey söylemem lazım sana .
Bakugou : Evet ?
Todoroki : ...
Bakugou : Söylesene !
Todoroki : Rai-
Bakugou : ney ?
Todoroki : Momo ile güzel bir hafta geçirmek istiyorum .
Bakugou : Banane bundan ?
Todoroki : Yani uzaklaşıcam bi kaç hafta . Annem ve babamda gidiyor 2 gün sonra . Biraz işleri varmış dağ evi almışlar orayı temizleyeceklermiş falan filan 1 hafta sürer . Y/N'yi yalnız bırakmazsın değil mi ? Arada başı dönüyor Ya bişey olursa yanında ol .
Bakugou : Daha önce söylesene . Tamam ben yanında kalırım onun . Hiç sorun değil . Ne zaman gidiyorsunuz ?
Todoroki : 2 gün sonra .
Bakugou : Tamam . Kaçar ben .
_______________Haruhu : Yuika'm biraz vakit geçirelim bugün ?
Yuika : Olur .
Haruhu : Dışarda gezelim biraz gel . Harumi biz çıkıyoruz . Ev sana kaldı .
Harumi : BAAY .
_______________
Haruhu çabucak hazırlanıp çıkmıştı . Yuika yukarda kıyafetlerini giyiyordu . Veronica'nın odası Haruhu'nun evine bakıyordu . Camdan baktı aşağıda duran Haruhu'yu izliyordu .Veronica : Tatlı çocuk .
Sebastien : Efendim kız arkadaşıyla aynı evde kalıyormuş . İlk tanıştığınızda öyle demişti .
Veronica : Yani ?
Sebastien : Size bakacağını sanmıyorum efendim .
Veronica : BU NE UKALALIK ?! Sahibinle ne biçim konuşuyorsun ? Herkes ben ne istersem onu yapar zorundalar !
Sebastien : Özür dilerim efendim .
Veronica : Çık odamdan !
________________________Yuika evden çıktı . Haruhu Yuika yanına geldiği gibi elini tuttu birlikte gezmeye başladılar .
______________________
Veronica : Bakmazmış yaşadığı kişi çok yakında o kız olmayacak . Değil mi Sass ?" Tısss "
Veronica : Benim uslu oğlum . Bizde biraz yürüyüşe çıkalım ne dersin ? Hem şu kızla bir tanışmış oluruz .
" Tııss "
________________________Haruhu : Harumi 6 gün sonra gidiyor onu çok özleyeceğim .
Yuika : Yine gelir merak etme .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak