Momo : Sonunda geldin .
Todoroki : Ne bu sinir ?
Momo : Dalga mı geçiyorsun ? Niye öyle bir tepki verdin ?
Todoroki : Yine beni mi suçluyorsun ?
Momo : Ne yapmamı bekliyorsun ? Abime karşı sürekli ön yargılısın . Sorunlarınızı çözdüğünüzü sanıyordum .
Todoroki : Abiymiş , pabucumun abisi .
Momo : Ne oluyor sana ? Niye bu kadar kin besliyorsun .
Todoroki : Kin beslediğim falan yok .
Momo : Belli .
Todoroki : Ya sence normal mi ? Evlenmeden çocuk sahibi olmak ne demek ? Üstelik Y/N daha 24 yaşında . Çocuğu geçtim evlenince Hayatını bitirecek .
Momo : Evliliği bu şekilde gördüğünü öğrenmem iyi oldu .
Todoroki : Hadi ama Momo sen ve ben çok farklıyız .
Momo : çevirme . Konu abime neden bu kadar nefretle yaklaşıyor olman .
Todoroki : nefret ettiğim falan yok . Niye anlamıyorsun ?
Momo : Çok sıkıldım bu saçma kıskanç tavırlarından . Hatırlarsan bir zamanlar Denki de kardeşine yürüyordu . Fakat onu takmadın bile .
Todoroki : Bakugou ve o aynı değil .
Momo : Evet Denki sevgilisi varken bile başkalarına bakabilecek biri ve sen Bakugou'ya değil ona güveniyorsun .
Todoroki : Hala onu üzeceğini düşünüyorum . Sonsuza kadar sevgili kalmayacaklar yer ilişki bir gün biter .
Momo : Öyle mi ?
Todoroki : Evet öyle . Hiç kimseye bağlı değilsin illahaki bir gün yollarınız ayrılır.
Momo : Çık evimden Todoroki .
Todoroki : Ne ?
Momo : Duydun , çık git evimden .
Todoroki : Kovuyorsun beni öyle mi ?
Momo : Nazikçe gitmeni istiyorum diyelim .
Todoroki : Anlaşıldı .
Momo : Güzel git o zaman .
__________________
Todoroki ani sinirle ve şaşkınlıkla çıktı gitti . O Sırada Luka ile kapının önünde karşılaştı .
Luka : Hey iyi misin ?
Todoroki : Uğraşamam seninle .
Luka : Ne oluyor ?
Todoroki : Git Momo'ya sor ev arkadaşın ya sonuçta .
Luka : ne demek istiyorsun ? Kavga ettiniz değil mi ?
Todoroki : süper özgünlüğünü kullanıyorsun demek . Ne demek istediğimi anladın . Git onun bana değil sana ihtiyacı var her zaman ki gibi .
Todoroki hızlıca yoluna devam etti Luka ise Momo'nun yanına gitti . Momo kanepede oturmuş boş boş duvara bakıp düşüncelere dalmıştı .
Luka : Ne oldu size ?
Momo : Luka ? Kız arkadaşında kalacağını sanıyordum .
Luka : Sürpriz abisi çıkageldi . Size ne oldu .
Momo : Bize ne oluyor bilmiyorum . İnan bilmiyorum .
Luka : O kadar kötü mü ?
Momo : Bıktım Luka . Abime karşı sürekli gereksiz ön yargılı . Dediklerimi de anlamıyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak