Hayzi bakalım sözümüzü tutup devam .
____________________
Yuika : HAAYIIRR !Yung : Güzelim bağırıp durma biri bişey oldu sanacak .
Yuika : ŞEREFSİZ ! SEN - Haruhu .
Yuika dizinin üstüne çökmüştü Yung'da oturdu sarılmaya çalışıyordu .
Yung : En azından şöyle düşün aramızdan çekildi .
Yuika : Sen ruh hastasısın . UZAK DUR BENDEN ! Haruhu- benim Haruhu'yu aramam lazım .
Yung : Boşuna uğraşma birtanem .
Yuika elleri titreyerek telefonunu eline aldı .
..... Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor . Lütfen daha sonra tekrar deneyin ......
Yuika : Bunu gerçekten yaptın mı ?
Yung : Benim ne zaman söylediğim şeyi yapmadığımı gördün Yuika'm ?
Yung her Yuika'm dediğinde Haruhu'nun Yuika'm diyişi yankılanıyordu Yuika'nın kulaklarında .
Yuika : Bana Yuika'm deme !
Yung : Hadi ama Yuika'm çok abartılacak bişey yok -
Yuika : Deme !
Yung : Yuika'm çok uzatıyorsun . Alttarafı Haruhu-
Yuika : DEME , DEME , DEME !
Yuika mutfağa doğru bağırarak gidiyordu . Kendi saçlarını çekiyordu sinirden ve şoktan . Yung'da peşinden gidiyordu çok bağırmaması için . Tezgahtan bıçak alıp Yung'ın üstüne yürümeye başladı .
Yung : Heheyy ! Sakin ol güzelim . Ne yapacaksın bana mı saplayacaksın ?
Yung hala Yuika'nın üstüne yürüyordu .
Sanki hiç korkmuyordu .Yuika : YAKLAŞMA !
Yung : Hadi ama bebeğim bunu yapamayacağını ikimizde biliyoruz .
Yuika : HİÇ BİR SİK BİLDİĞİN YOK !
Yung : Öyle mi ?
Yuika : YAKLAŞMA !
Yung : Saplasana . En azından senin ellerinden olur ölümüm .
Yuika : ...
Yung : SAPLA ! hadi Yuika YAP !
Yuika : Sen manyaksın !
Yung : Benimle uğraşamazsın sen . Kimse benimle uğraşamaz . Her şeyde kazanırım . Kötü Ya da iyi kazanırım .
Yuika'nın telefonu çaldı . Harumi arıyordu .
Yung : Kim arıyor ?
Yuika : Harumi ! Alo - Harumi abin-
" Yuika'm benim . Telefonumu kırdım da Harumi'den arıyorum . Akşam 22:00 gibi buluşalım mı ? Eski çınarın orda seni bekleyeceğim .
Yuika : Haruhu ? Haruhu sen iyisin .
" Evet ? Bişey mi oldu neden sesin kötü ! "
Yuika : Haruhu sen iyisin .
Yuika gülüyordu . Haruhu ne olduğunu anlamadı bu yüzden boşverdi akşam buluşacağız nasıl olsa diyip kapattı .
Yung : ( Haykırır ) Evet ölmedi . Sana küçük bir göz dağı verdim diyelim . Sana gözü'nün ucu bile değecek olursa olacaklar bunlar . Değil seninle yatmak ( Korkunç bir soğuk kanlılıkla ) Mesaj atarsa bile yapabileceklerimden ben sorumlu değilim .
YOU ARE READING
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak