Haruhu : Silaha ulaşmışlar mıdır ?
Louise : Bilmiyorum .
Haruhu : Bu arada bu koridor biraz değişik . Daha önce geçtik mi ?
Louise : Hayır . Fakat duvarlarının rengi diğer koridorlardan ayrı .
Haruhu ve Louise bu atmosferi farklı koridorda olayı çözmek ister gibi yürüyorlardı . Haruhu'nun Louise diye bağırması ile bu arayış son buldu .
Haruhu : LOUİSE DİKKAT ET !
Louise hepsinden küçük görünmeyecek kadar yükseklikte olan fayansa bastı . Sanki kapı kapanma sesleri geliyordu .
Louise : Sikiyim !
Haruhu : Sessiz ol . Bişeyler oluyor .
Louise : Kapı kapanma sesi ?
Birden koridorun iki çıkışı da kapanmıştı .
Haruhu : SİKİYİM ! Sıkışıcaz burda .
Koridorun kapanan iki yanından da lazerler gelmeye başlamıştı .
Louise hızlıca cebinden küçük bir kalem çıkartıp lazere attı düşündüğü gibi kalem ortadan ikiye bölündü .
Louise : ŞAKA MISINIZ ?
Haruhu : Eğil !
Lazer ikisinin de üstünden geçmişti . Fakat sayılar gittikçe artıyordu 2 ye çıkmıştı .
Haruhu : Eğilemeyiz . Zıplayamayız da HIZLI DÜŞÜN !
Louise : Yaptığımı yap . Hızlı davran .
Louise lazerlere doğru koştu . Hafif bir sıçrayışla havada yana doğru yattı düştüğünde ayağını burktu acıyla küçük bir inilti çıkardı . Haruhu'nun düşünmeye şansı yoktu. Louise'yi taklit etti .
Sıçrarken ayağı kaydı son anda toparlandı ama omzu hafiften lazerlere değdi . Kopacak kadar değil ama bi kaç dikişlik yara açıldı . Hafiften acıyla bağırdı .
Louise : İyi misin ?
Haruhu : Evet .
Louise : Elektriği çekemez misin .
Haruhu : Denedim . Doğal enerjiyle yapılmış bu koridor . Olmuyor .
Louise : Tamam . Bulucaz bir yolunu .
Haruhu : Hızlı olacağım yoksa küçük küçük parçalara ayrılacağız . Louise gelene bak !
Bu sefer lazerler katlanmıştı arasından bile geçilmeyecek derecede olmuştu . Küçük küçük karelere dönüşmüştü .
Louise : AĞZINA SIÇIYIM !
Louise etrafa bakındı . Yukardaki küçük boşluğu görünce aklına şimşek gibi bir fikir çaktı .
Louise : Bu kısım yapay ! Geçebilecek kadar iş görür .
Louise tek yumrukla çatıdaki yapay kısmı kırdı . Lazerler gittikçe yaklaşmıştı .
Sehfpa'nın dedikleri geldi aklına .Louise : ( mırıldanarak ) özür dilerim Haruhu .
Louise Haruhu'yu lazerlerin arasında bırakmayı göze aldı .
Haruhu : LOUİSE !
_______________________
Haruhu o deliğin altına kadar gitti ama kaçacak yeri yoktu omzu yaralandığı için tırmanamıyordu . İki lazerin arasında sıkışmak üzereydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Y/N ( Smut )
Teen FictionTodoroki Shoto'nun kardeşisin ve Bakugou ile yasak aşk yaşıyorsun Smut olacak