Karargah

669 24 106
                                    

Emma : Hadi oyalanmadan gitmemiz gerek . Şehir merkezinin tepesinde Helikopter bizi bekliyor .

Haruhu : Yem gibi görüne görüne gidicez yani . Ne güzel plan . Direkt biz burdayız diye işaret fişekli atalım nasıl ?

Emma : Of sus . Boş konuşma . Acele edelim hadi .

Yuika : Haruhu olay çıkartma lütfen vardır bir bildikleri .

Haruhu : asıl o bebeğe bişey olursa olayın hasını görürsün Yuika .

Yuika : Olmayacak . Kötü düşünme .

Haruhu : Umarım .

______________________

Hızlı hızlı yol gittiler hemen helikoptere yetiştiler .

Sora : Nerde kaldınız ?

Emma : Geldik işte . Hadi binin çabuk .

Sora : Şu kızıl herif binemez .

Emma : Sora o-

Sora : Kim olduğunu biliyorum . Nerden buldunuz onu ? İhanet mi edeceksiniz çeteye ?

Emma : Sora bilmiyorsun . O bırakmış bu işleri .

Sora : Yani ? Bana sadece seni ve Striknini almam için talimat verildi .

Yuika : Sora sen aramıza yeni girdiğinde ben neredeyse 50. Olayı çözüyordum . Beni sinirlendirme .

Sora : Yuika sende en az benim kadar iyi biliyorsun . Talimatlar böyle . Başka şekilde yaparsam öldürürler .

Yuika : Burda bizi oyaladığının farkında mısın ? Sehfpa beni dinler . Ben anlatırım .

Sora : Bilemiyorum .

Yuika : Daha yola bile çıkmadan seni öldürebilirim biliyorsun değil mi ? Haruhu'nun Özgünlüğünü de biliyorsun . O kullanır . Sehfpa'nın bana ihtiyacı var . Fakat sana ? Sen onun için gel git aracısın .

Sora : ...

Yuika : Söylesene ben gittiğimden beri kaç göreve çıktın ? 1 , 2 , hiç ? Yaklaşık 4 yılda ne kadar göreve gittin SORA !

Sora : 2

Yuika : Tahmin etmiştim . Şimdi aç yolu öldürtme kendini .

Sora : Her şekilde ölüceğim yani . Belki Sehfpa seni dinler . Geçin .

Haruhu : Yuika geç .

Haruhu Yuika'yı önden bindirdi ardından kendisi bindi .

Haruhu : Direkt açıktayız .

Sora : Hazır olun . Kalkıyoruz .

Havalandılar . Haruhu hala yakalanacağız falan diyordu .

Sora : Şunu sustursun biri .

Emma : Sora'nın Özgünlüğü görünmezlik kendisini , dokunduğu eşyayı veya kişiyi görünmez yapabiliyor . Şuan bizi görmüyorlar . Yani onlar için tepede uçan bir helikopter falan yok .

Haruhu : İyimiş .

Sora : Tabi ki boşuna verilmedi bu görev bana .

Yuika : Boş yapma 3. Görevin daha . Çömez . Güvenli bir şekilde bizi ulaştır yeter .

____________________

Ertesi sabah Yuika seni aradı .

Y/N : Güzelim nasılsınız ?

" İyiyiz indik şimdi helikop- aman uçaktan . "

Y/N : Güzel . İyi misiniz ?

" İyiyiz siz ? "

Bakugou X Y/N ( Smut ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin