11

5.6K 514 42
                                    

"တကယ္​​ေတာ့လြန္​ခ့ဲတ့ဲ​ေျခာက္​ႏွစ္​ သားတို႔ဆယ္​တန္​းစာ​ေမးပြဲ​ေျဖၿပီးတ့ဲ​ေန႔မွာ လင္​းလြန္း​ေရာင္​ကားအက္​စီးဒန္​႔ျဖစ္​ခ့ဲတာ.."

"ဟမ္​!.."

"ဟုတ္​တယ္​ သား...​ေဖ​ေဖသားကိုတမင္​မ​ေျပာခ့ဲတာ သားစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မွာဆိုးလို႔...အ့ဲတုန္​းက လင္​းလြန္​း​ေရာင္​အ​ေျခအ​ေနက​ေတာ္​​ေတာ္​ဆိုးခ့ဲတာ..သူ႔အ​ေမဆို အ​ေရး​ေပၚခန္​း​ေ႐ွ႕မွာ​ေသသြားတာ...သူ႔အဘြားကလည္​း​ေျမးစိတ္​န႔ဲသမီးစိတ္​န႔ဲ အိပ္​ယာထဲလဲ​ေတာ့တာပဲ...လင္​းလြန္​း​ေရာင္​က်​ေတာ့ကိုမာဝင္​​ေနခ့ဲတာ...ျပန္​သတိရလာတာမၾကာ​ေသးဘူး..."

"ဒါဆို​ေျခာက္​ႏွစ္​လံုးလံုးသူကိုမာဝင္​​ေနခ့ဲတာ​ေပါ့!.."

"ဟုတ္​တယ္​ သား...အ့ဲအ​ေတာအတြင္​းမွာ ဦးလင္​းျမတ္​တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေတာ္​​ေတာ္​ဒုကၡ​ေရာက္​ခ့ဲတယ္​...စီးပြား​ေရး​ေတြလည္​းအရႉံး​ေပၚၿပီးလူန႔ဲစိတ္​လည္​းမကပ္​ျဖစ္​​ေနတာ...အခုလိုသူ႔သားျပန္​သတိရလာ​ေတာ့သူအရမ္​းဝမ္​းသာ​ေနမွာပဲ...ဒါ​ေပမယ္​့​ေငြအလြဲသုံးစားမႉ​ေၾကာင္​့​ေထာင္​ထဲ​ေရာက္​​ေနရၿပီ သူလည္​းပိုက္​ဆံအ​ေရးတႀကီးလိုအပ္​ခ့ဲမွာ​ေပါ့..အ့ဲခ်ိန္​​ေတြတုန္​းက​​ေဖ​ေဖတကယ္​မသိခ့ဲဘူး..ျပည္​ပ​ေရာက္​​ေနခ့ဲတာ..​ေဖ​ေဖသာသိခ့ဲရင္​ကူညီ​ေပးခ့ဲမွာ..."

ဒီလို​ေတြၾကားရ​ေတာ့လည္​း​ေနထက္​လင္​းလြန္​းကိုဘယ္​လိုပဲအျမင္​ကပ္​ပါ​ေစ စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိသည္​ လင္​းလြန္​းပိုက္​ဆံ​ေခ်းဖို႔​ေျပာတုန္​းကသူထင္​ခ့ဲတာကအ့ဲ​လင္​းႏို႔​ေကာင္​ျပသနာတခုခု႐ွာမိၿပီး​ေလ်ာ္​ဖို႔​ေငြလို​ေနတာ သူ႔မိဘန႔ဲအဘြားကိုမ​ေျပာခ်င္​လို႔လာ​ေခ်းတာလို႔ထင္​ခ့ဲသည္​ အ့ဲဒါ​ေၾကာင္​့လည္​းသူတမင္​စလိုက္​မိတာ အခု​ေတာ့ၾကည္​့ရတာ သူ႔အ​ေဖလုပ္​ခ့ဲတ့ဲကိစၥ​ေတြန႔ဲပတ္​သက္​ၿပီးအ​ေႂကြးတင္​​ေနတာျဖစ္​ရမည္​

'ငါစတာလြန္​သြားတာလား...'

"ၾကည္​့ရတာ ခုနကတုန္​းကလင္​းလြန္​း​ေရာင္​ အ​ေဖ့ဆီလာတာ အကူညီ​ေတာင္​းဖို႔ထင္​တယ္​.."

Ready Or Not (Completed)Where stories live. Discover now