57(Final)

7.6K 397 77
                                    

"​ေက်နပ္​သြားၿပီလား...."

လင္​းလြန္​းကသူ႔​ေ႐ွ႕မွာ ပ်က္​စီး​ေနတ့ဲပစၥည္​းအပိုင္​းအစ​ေတြကိုၾကည္​့ကာ ႏွင္​းစက္​ဆီ​ေမးလိုက္​သည္​

"စိတ္တိုရင္​ ပစၥည္​း​ေတြကို​ဖ်က္​ဆီးတတ္​တာ ​ေကာင္​း​တ့ဲအက်င္​့​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​ အမႏွင္​းစက္​"

"နင္​က ငါ့ကိုက်င္​့ဝတ္​န႔ဲပတ္​သက္​ၿပီးလာသင္​​ေပး​ေနတာလား "

"အြန္​း အ့ဲလိုထင္​​ေတာ့လည္​းအ့ဲလို​ေပါ့"

ႏွင္​းစက္​ကမ့ဲျပံဳးျပံဳးလို္​က္​ကာ

"ငါ နင္​့ကိုတကယ္​အ့ံျသတယ္​ လင္​းလြန္​း​ေရာင္​...ငါကဘယ္လိုလုပ္​ရက္​​ေတြလုပ္​ခ့ဲတယ္​ဆိုတာသိ​ေနတာ​ေတာင္​ ငါန႔ဲႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းဒီအခန္​းထဲလိုက္​ရဲ​ေသးတယ္​​ေပါ့"

"ကြၽန္​​ေတာ္​ကဘာလို႔မလိုက္​ရဲမွာလဲ...မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ အမႏွင္​းစက္​က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုတစ္​စုံတစ္​​ေယာက္​ရ႕ဲကာကြယ္​​ေပးမႉကိုလိုအပ္​​ေနတ့ဲလူလို႔ထင္​​ေနတာလား"

"မဟုတ္​လို႔လား....မင္​းက ​ေနထက္​​ေအာင္​​​​ေအာက္​မွာေပါင္​ကားၿပီး​ေန​ေပးခ့ဲတ့ဲသူပဲ"

"ဟက္​...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပါင္​ကားျခင္​းမကားျခင္​းကအမန႔ဲမသက္​ဆိုင္​ပါဘူး"

"ဒါဆို ​ေနထက္​​ေအာင္​ကိစၥကလည္​းမင္​းန႔ဲမဆိုင္​ပါဘူး လင္​းလြန္​း​ေရာင္​ ငါသူ႔ကိုသတ္​ခ်င္​သတ္​မယ္​ မသတ္​ခ်င္​မသတ္​ဘူး မင္​းန႔ဲဘာဆိုင္​လဲ..ငါသိ​သ​ေလာက္​​ေတာ့ မင္​းတို႔လက္​မထပ္​ရ​ေသးဘူးမဟုတ္​လား"

"ဒါ​ေပါ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔လက္​မထပ္​ရ​ေသးဘူး ဒါ​ေပမယ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကစာခ်ဴပ္​​ေပၚမွာသာမသက္​ဆိုင္​​ေသးတာ အျပင္​မွာသက္​ဆိုင္​​ေနၿပီ...သူကကြၽန္​​ေတာ္​က​ေလး​ေတြရ႕ဲအ​ေဖ ကြၽန္​​ေတာ္ခ်စ္​တ့ဲ​ေယာက်ာၤး"

လင္​းလြန္း​ေျပာရင္​းန႔ဲ ႏွင္​းစက္​အ​ေျခအ​ေနကိုအကဲခတ္​လိုက္​သည္​ ႏွင္​းစက္​ဆိုတ့ဲမိန္​းက​ေလးကိုၾကည္​့ရတာတခုခုထူးျခား​ေနသလိုခံစားရသည္​ မ်က္​ဝန္​းအိမ္​​ေတြကလည္​းမတည္​မၿငိမ္​ျဖစ္​​ေနသလို ​ေဒါသကလည္​းထြက္​လြယ္​​ေသးသည္​

Ready Or Not (Completed)Where stories live. Discover now