این فیکشن قبلا با اسم why توی اینستاگرام عاپ میشده...! اما به دلایلی از زمانی که از اون پلتفرم کوچ کردم و اومدم واتپد، فرصت نوشتن و عاپ کردنش رو پیدا نکردم... و حالا تصمیم دارم دوباره عاپش رو اینجا از سر بگیرم :)
از بنفشکهایی که این فیک رو قبلا تا نیمه خووندند، عاجزانه سه تا خواهش دارم:
1
بی شک شما صبور ترین و باوفا ترین ریدر هایی هستید که وجود دارند... پس این بار هم در کمال شرمندگی ازتون میخوام صبوری کنید و همونطور که پارت به پارت عاپ میشه، همراه با بقیه ی کسانی که برای اولین بار این داستان رو میخوونند ، بخوونیدش. ♥2
من این فیک رو (مخصوصا دو فصلِ اولش) توی سنِ خیلی کم و تجربه ی صفرِ نویسندگی نوشتم و حقیقتا نمیتونستم به اجازه بدم که حالا با همون قلم، کنارِ نوشته های جدیدم قرار بگیره...!به همین دلیل با اینکه اصرار های بنفشتون درباره ی اینکه فیک بدون تغییر دوباره عاپ بشه، زیاد بود، ولی در توانم نبود که این کار رو بکنم...پس بدون عوض کردنِ روندِ داستان، فیکشن رو خیلی سبک بازنویسی کردم تا تفاوت فاحشِ نوشتاریش با فیکشن های دیگه م کمتر مشخص باشه!
امیدوارم به خاطر این تصمیمِ خودسرانه م و حتی عوض کردنِ اسمِ فیکشن، سرزنشم نکنید. چرا که من در مقابل فقط میتونم با یک لبخند شرمگین سرم رو پایین بندازم و با انگشت هام بازی کنم...
3
میدونم که ذوق و شوقِ شیرین و دوست داشتنی تون شاید گاهی اوقات گولتون بزنه و باعث بشه توی کامنت ها اتفاقی که قراره بیوفته رو اسپویل کنید یا کمی شیطنت کنید...البته که تک تک این شیطونی ها برای من با ارزش ـند چون باعث میشه بفهمم چطور روند داستان رو بعد از این همه مدت هنوز هم یادتونه و این قلبم رو غلغلک میده...
اما به خاطر ضایع نشدنِ حقِ کسانی که برای اولین بار این فیک رو میخوونند، از همین الان تک تک دست هاتون رو میبوسم و ازتون خواهش میکنم توی کامنت ها شیطنت نکنید. ♥
و یک صحبت با بنفشک هایی که برای اولین بار قصد دارند این داستان رو بخوونند :
لطفا اگه چند پارتِ اول جذبتون نکرد، یک کمِ دیگه صبر و حوصله به خرج بدید... ^^
و من بهتون قول میدم داستان این فیکشن طوریه که هر چی جلوتر میره بیشتر شما رو به خودش وابسته و خودش رو توی دلتون جا میکنه :" ♥بیشتر از هر چیز ممنونم که منتظر موندید♥
همچنین بی نهایت متشکرم که این فیک رو برای خووندن و گذران وقتتون انتخاب کردید♥بریم که 1K شدن خانواده مون رو با "تیپتو" جشن بگیریم ^^... هانی دوستتون داره! خیلی زیاد!
🚨این فیک با کاپل "کوکوی" هم توی همین اکانت و با همین اسم وجود داره!🚨
YOU ARE READING
Tiptoe :::... (Taekook ver.)
Fanfictionچه توی بزرگ ترین دانشگاهِ هنرهای موسیقاییِ جولیارد ، چه توی هر دانشگاهِ کوفتی دیگه ای ، عشق بین یک هنرجو و استاد غیر قانونیه! ولی خب...سرنوشتِ تخمیه دیگه :) ~~~ (این فیک قبلا با اسمِ why توی اینستا عاپ میشده❕) ~ معانی کلمه ی "تیپتو" : 1) در معنای لغ...