Sarah bangun awal hari ni dan menyiapkan sarapan untuk ahli keluarganya dan jay.ye lah dah jadi isteri orang kena lah rajin sikit.
Hyejin,jinhwan,junkyu dan jay yang baru turun dari agak tersenyum melihat sarah yang sibuk menyediakan sarapan untuk mereka.
"Morning princess..what are you making??"tanya junkyu pada sarah.
"I'm making bacon,toast and scramble eggs.."jawab sarah.mereka semua melabuhkan punggung di atas kerusi dan menikmati masakan sarah.
"Eomma appa..jay ingat hari ni jay nak bawak sarah tinggal dekat rumah jay.."jay tiba ii bersuara.
"Appa okay je..memang dah sampai masa dah untuk sarah tinggalkan rumah ni dan jalankan tanggungjawab dia as isteri.."kata jinhwan.
"Eomma pun okay je..asalkan sarah dengan jay x lupa nak balik sini lah.."kata hyejin pula.junkyu pula kelihatan murung.
"Oppa..oppa kenapa ni?"sarah memegang tangan junkyu.
"X de lah..kalau adik keluar dari rumah ni..dengan siapa lagi oppa nak gurau..dengan siapa lagi oppa nak berborak..bosan lah oppa.."junkyu mengeluh berat.
"Oppa..jangan lah nak buat sarah nangis pagi ii ni..why don't..hari ni kita spend time together..buat benda yang kita suka buat masa kecik ii dulu..let's go to amusement park after breakfast"kata sarah pada junkyu.
"I'll get change.."dengan pantas junkyu naik ke biliknya untuk menukar baju.
"Wait-now?!!sarah x makan pon lagi-ah nevermind"sarah juga naik ke bilik untuk menukar baju.
"Can i go with you??"tanya jay dari jauh.
"No need!"jerit sarah sambil menaiki tangga.
Selepas bersiap-siap sarah dan junkyu terus masuk ke dalam perut kereta dan bergerak ke amusement park.
••
•
Tiba di amusement park kedua-dua beradik itu bertukar menjadi kanak-kanak ribena,terus hilang kematangan mereka berdua.
Sarah berada di hadapan pintu masuk rumah hantu.sudah sekian lama dia tidak masuk ke dalam rumah hantu.
YOU ARE READING
LOVE ON THE ICE
FanfictionKisah tentang dua orang ice figure skater yang bernama Park Sunghoon dan Kim Sarah.Sunghoon menyukai Sarah sejak mereka kecil lagi,namun begitu Sarah menyukai jejaka lain yang bernama Jay. ADAKAH SUNGHOON AKAN BERSAMA DENGAN SARAH? SIAPAKAH PILIHAN...