~chapter 44~

12 2 2
                                    

[Time skipped to the morning]

Sunghoon terjaga daripada lenanya.dia mengelus lembut dagu sarah dan membuatkan sarah terjaga.

"Tck!sayang..jangan lah.."sarah kembali menyelubung dirinya di dalam selimut.

"Eh dia ni..sayang bangun lah..dah pagi ni.."sunghoon menggoncang perlahan tubuh isterinya itu.

"Tak nak lah..sakit tau tak awak buat semalam.."rengek sarah.

"Salah saya ke kalau awak yang minta hm?"pagi-pagi sunghoon dah nak menyakat isteri kesayangan.

"Sayang!"sarah memukul dada sunghoon yang tidak berbaju itu.

"Sakit lah yang..awak rehat dulu dekat sini..saya pergi mandi dulu lepastu saya sediakan air dalam tab mandi untuk awak ye.."sunghoon mengucup hidung sarah pantas.sarah tersenyum sendiri lalu kembali di buai mimpi.




Sunghoon sudah menyediakan air dan baju untuk sarah.dia menghampiri sarah untuk mengejut isteri kesayangannya itu.

"Sayang..sayang bangun..saya dah siapkan air dengan baju awak..nanti dah mandi saya tolong keringkan rambut awak ye.."kata sunghoon panjang lebar.

"Saya tak larat lah nak bangun.."rengek sarah.

"Saya dukung awak eh.."sunghoon mendukung sarah 'bridal style' dan bawanya ke bilik mandi.

Sarah perlahan-lahan berjalan ke arah tab mandi walaupun sedang menahan sakit.sarah berendam di dalam tab mandi itu.sunghoon tiba-tiba ketawa apabila memerhatikan sarah.

"Apa yang kelakar?"tanya sarah hairan.

"Nothing it's just..yeah look at those h!ckeys that i made.."sunghoon tertawa kecil.

"That's not funny!"rengek sarah.

"Fine sorry..faster okay..i'll wait for you outside.."sunghoon mengatur langkah keluar lalu menutup pintu bilik mandi.

Setelah siap membersihkan diri,sarah pun menyarungkan pakaian yang di sediakan oleh sunghoon lalu perlahan-lahan melangkah keluar dari bilik mandi.

"Siap dah?meh duduk sini.."pelawa sunghoon.sarah melabuhkan punggungnya di sebelah sunghoon.

Sunghoon mengeringkan rambut sarah menggunakan tuala dan pengering rambut.dia turut memakaikan sarah skincare dan menyembur minyak wangi pada sarah.

"Sayang..semua ni macam mana?"sarah maksudkan h!ckey di lehernya.

"Saya ambil foundation kejap.."sunghoon mencapai foundation lalu meletakkannya di leher sarah sampai semua h!ckey itu sudah tidak kelihatan.

"Dah siap dah..hari ni nak pergi mana-mana ke?"tanya sunghoon.

"Tak nak..nak duduk dekat rumah dengan husband tercinta.."gurau manja sarah.

"Alololo comelnya.."sunghoon mencubit kedua belah pipi sarah.

"Awak pergi turun bawah breakfast dulu.."arah sunghoon.

"Awak tak nak makan ke?"tanya sarah.

"Kejap lagi saya turun..saya kemas bilik ni dulu..nak tukar cadar sekali.."tambah sunghoon.sarah mengangguk faham.




"Morning eomma!"ucap sungjoon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Morning eomma!"ucap sungjoon.

"Morning sweetheart.."sarah mengucup pipi sungjoon.

"How's your night?"tiba-tiba jinhwan bertanya soalan sebegitu.

"J-just fine.."sarah terus mengunyah makanannya.jinhwan hanya tersenyum sinis.



[Jennifer p.o.v]

Fikirannya semakin kusut.rancangannya untuk memghancurkan hidup sarah tak pernah berjaya.tambah pula sekarang sarah da sunghoon sudah bergelar suami isteri.

"Aku tak faham..kenapa aku tak boleh nak hidup bahagia tanpa perempuan tu?!"bengang jennifer.

"Oh come on just chill.."sunoo tersenyum sinis.

"Chill?you told me to chill?!just shut your fvcking mouth bastard!"jennifer menggenggam kolar baju sunoo.sunoo menolak jennifer.

"You're the one who should shut that mouth..you always going crazy for no reason and you don't use your mind.."kepala jennifer di tunjal oleh sunoo.

"I have an idea..why don't we..kidnapped sarah.."sunoo tersenyum sinis.

"And what call sunghoon?and said that sarah is with us like that?and what force him to marry me?your idea is useless!"jennifer asyik menyumpah.

"I told ya..you never use your mind..forcing sunghoon to marry you?oh come on..as long as sarah alive do ypu think he gonna love you?even if you guys are married his heart is still and always for sarah.."kata sunoo panjang lebar.

"So we should kill her?"tekaan jennifer.

"Absolutely..it's nothing for you right?you even kill your bestfriend before this"sunoo tersenyum sinis behitu juga dengan jennifer.








TO BE CONTINUED...

Hi lovely readersssss sorry for no updatea okay..i hope you guys enjoy this chapter and don't forget to vote and comment..love ya xoxo❤🦋

LOVE ON THE ICEWhere stories live. Discover now