~chapter 38~

10 2 1
                                    

[1 years later]

Sarah dan sungjoon baru sahaja pulang dari kelas ice skate mereka.sunghoon pun baru je pulang dari kerja.sungjoon sudah naik ke atas untuk membersihkan diri.sarah pula pergi ke dapur untuk melegakan tekaknya.sunghoon turut ke dapur.dahi sarah dikucup pantas.

"Sarah..saya nak bincang something dengan awak ni.."kata sunghoon.

"Bincang apa?ada apa-apa yang tak kena ke?"tanya sarah risau.

Sunghoon memegang tangan sarah.dia mengelus pipi sarah lembut.

"Kita..kita balik Korea jom.."sunghoon tersenyum manis.

"Awak seriuslah!!okay saya setuju.."sarah tersenyum lebar.

"Apa yang eomma setuju?"tiba-tiba sungjoon muncul.

"Sungjoon suka tak kalau kita pindah Korea..nanti sungjoon boleh jumpa halabeoji,halmeoni dengan uncle junkyu hari-hari.."kata sunghoon.

"Wah!sungjoon nak pindah Korea!mesti best kan nanti.."sungjoon mula teruja.

"Tapi sunghoon kerja awak macam mana nanti?"soal sarah.

"Tu jangan risau..nanti pandai-pandai lah saya cari kerja..kerja tu boleh je dapat dekat mana-mana..yang penting saya nak awak dengan sungjoon bahagia..//CUPP!//"bibir sarah dikucup pantas.

"Bila kita nak pindah?"tanya sarah.

"Bulan depan..saya settlekan dulu semua benda dekat sini..lepas semua dah selesai..baru lah kita balik Korea okay.."sunghoon mengusap kepala sarah lembut.

Sarah tersenyum manis.dia memeluk tubuh sunghoon erat.


[A few days later]

Sarah baru sahaja menamatkan kelasnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sarah baru sahaja menamatkan kelasnya.semua jangan lupa ye..niki pun salah satu dari pelajar sarah.

Sarah membiarkan sungjoon bermain sepuasnya kerana mereka tak akan ke sana lagi selepas ini.sarah duduk berehat di luar ice rink.niki mula melabuhkan punggung di sebelah sarah.

"Penat ye coach.."niki meneguk airnya.

"Penat lah juga..oh ye niki..saya nak bagitahu awak yang bulan depan kitorang nak pindah Korea.."sarah mengukir segaris senyuman di bibirnya.

"Alah..nanti tak dapat lah saya jumpa sungjoon lagi..dan..tak dapat lah saya jumpa awak.."niki memandang tepat ke arah mata sarah.

"Niki..jangan lah macam ni..awak tahu kan saya tak suka.."sarah mengeluh berat.

"Sorry..saya nak bergurau je dengan awak..nanti dah tak jumpa..tak boleh lah nak bergurau senda dah.."kata niki.sarah hanya mengangguk faham.

"Nanti kalau saya nak lawat korang boleh kan.."kata niki lagi.

LOVE ON THE ICEWhere stories live. Discover now