5 évvel később
Nyári reggel volt a fehér ágyneműim között fekve,emlékeztem vissza a különös álmomra ami sajnos a múltban tényleg megtörtént.
Álmomban újra átéltem első nagy csalódásom amit már 5 éve, hogy elástam jó mélyre,de most újra megjelent és fogalmam sincs miért,fura volt,de próbáltam minnél hamarabb túl lenni rajta.
Holnap 21.élet évem töltöm bár nincs kapcsolatom mégse bánom,elvagyok én egyedül is az idő nagyrészében,de van,hogy a sötétség engem is megölel és nehezen enged.
-Ideje felkelni.- Sóhajtottam, mindig nehezen kelek ki a kis menedékemből mégis mindig el kell búcsúznom tőle.
Szekrényemből kiemeltem egy fehér csipkés felsőt hozzá meg egy sima fekete farmert csak,mert ezek akadtak elsőnek a kezembe.
-Cső, rég fent vagy? -Nyitott be anyu a szobámba.-Nem annyira rég, mit csinálsz? Segítsek valamit?- Kezébe egy nagy adag piszkos ruha volt és épp azt nézte,hogy az én szobámban mennyire van rendetlenség.
-Dehogy,gyere enni inkább, de előtte moss arcot. -Ment is ki siettve a szobából.
Édesanyám ilyen,mindig valamit talál a házban amivel egésznnap fáradozhat, néha sajnálom is,de soha nem hagy semmit csinálni.
Megregeliztem és megint gondolataimban merülve szokás szerint arról gondolkoztam mit kellenne dolgoznom. Szakmám nem volt,ott hagytam a sulit bár szerettem a suli részét,de magát a sok barom osztálytársakat akik az életről is lehúztak a napjaim egyre nehezebbé váltak,mentális egészségem a béka segge alatt volt így egy nap azt vettem észre,hogy azon fantáziálok,hogy ott hagyom az egészet,míg egy nap valóságommá vált.
Anyu robogott el megint mellettem,de útközben megállt és vissza battyogva az asztalhoz leült,elég érdekes látvány volt.
-Tudod,van egy férfi akivel már rég randizom, párszor már volt is itt.
YOU ARE READING
Exem a mostoha bátyám?!
RomanceEgy embert szerettem egész életemben nem volt mindig kedves és azt sem biztos,hogy ő valaha szeretett,de örökké boldog lesz a szívem, amiért én ismertem ebben az életben. Végül megmutattad,lelked s a szíved és azt is,hogy megéri szeretni téged,végre...