Alex

3.5K 76 1
                                    

Nagyon vigyázz kinek segítesz,a hálátlanság valós.

   Izgatottan toporogtam a szobám tükre előtt és azzal voltam elfoglalva,hogy valahogy a testemet rá bírjam arra,hogy ne izzadjon,de a próbálkozás hiába, mert mégjobban elkedztem,a kezembe ragadva a parfümöt meg a dezodort annyit fújtam magamra am...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Izgatottan toporogtam a szobám tükre előtt és azzal voltam elfoglalva,hogy valahogy a testemet rá bírjam arra,hogy ne izzadjon,de a próbálkozás hiába, mert mégjobban elkedztem,a kezembe ragadva a parfümöt meg a dezodort annyit fújtam magamra amennyivel már meglehet simán semmisíteni egy medve támadást,de szerintem még a medvét is megölném azzal a mennyiséggel amennyi parfümöt magamra fújtam egész a lábujjamig,istenem,hogy én sosem tudok gondmentesen elmenni valahova. Nem mintha eddig sok gondom lett volna hiszen egész nap a négy fal közé voltam szorulva egy könyvel a kezemben.

A ruhában nem volt semmi extra,egy fekete comb közepig érő ruha volt,amit imádtam,mert kényelmes és egyben szép is volt.

Szinte ki futottam a szombámból amikor a nyitott ablakomon át halottam ahogy valami nem normális folyamatosan durogtatja a motorját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Szinte ki futottam a szombámból amikor a nyitott ablakomon át halottam ahogy valami nem normális folyamatosan durogtatja a motorját. Kinézve az ablakon észrevettem ahogy a házunk előtt egy motoros állt meg,de az arcát nem láttam,mert sisak fedte, a házat bámulta a motrán ülve majd kis idő után leszállt és elindult a ház felé miközben nyult a sisakja felé.

Próbáltam ki csipeszkedni az ablakból, hogy el lássák a bejáratig, de semmit sem láttam,sem ajtót, sem palit.

Ránézve a telefonom órájára már ott volt az idő, hogy jöjjön Alex ,de nem tudtam megfeledkezni az idegenről aki végre megnyomta a csengőt és én akartam lenni az aki kinyitja. Alex biztosan nem lehet,mert neki biciglire sem szabad ülnie nem hogy még motorra.

Lefele menet anyut szúrtam ki elsőnek aki a konyhában volt,szokás szerint és készült ajtót nyitatni.

-Majd én anyu.
Szinte futva tettem meg az utat az ajtóig majd nagy lendülettel ki nyitottam és szembe kerültem Alexel?

 Szinte futva tettem meg az utat az ajtóig majd nagy lendülettel ki nyitottam és szembe kerültem Alexel?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lassan már vagy 5 perce bámulsz és még nem untad meg tudtam,hogy jól nézek ki,de már kezdesz gáz lenni.

Mosollyal az arcán nézet rám,vállát neki döntötte az ajtó keretnek majd várta a reakciómat.

Több mint jól nézett ki,a kék szemei érdeklődően kereste a közös szemkontaktus,de nem bírtam ki,hogy ne mérjem végig.

Kis fiúsá tette a szőke dús haja,de ellent mondott a férfias borosta az arcán ami tetszett,hogy őszinte legyek pedig általában jobban szeretem a borotvált arcot.

Fekete ingben feszült a felsőteste amire kár volt fel figyelnem, mert ahogy megláttam az ingen keresztül a feszülő izmait nyeltem kellett egyet,éreztem az arcomba csapo perzselő tüzet, az ereimben lüktető vért,gyors lélegzetel próbáltam mihamarabb lenyugtatni magam,mert már tényleg gáz voltam ő lenne a karmám?

- Héj,jól vagy?
Fogta meg kétfelől a derekam ami nem segített a helyzeten,egyáltalán nem segített.

-Persze,jól vagyok.

Bújtam ki kezei közül és kiáltam a lépcső szélére, hogy a hűvös levegő rendben tegyen.

- Ne haragudj csak vas hiányom van aztán néha szédelgek egy kicsit.

Hazugság,semmi baj az egészségemmel. Már válaszolt volna mire leparkolt kettő autó a ház elé.

Már csak ők hiányoztak,komolyan mondom. Megforgadtva a szemem a mellettem álló Alexre néztem aki szemében megint felcsillant a kíváncsiság, de megragadva a kezét sikerült figyelmet erőszakolnom magamnak,nem akartam Blackel találkozni és most az apjával sem.

-Mehetünk?

Egy szelíd mosollyal próbálkoztam ami sikerrel járt szerintem,mert a kezemre szorított és azt elengedve a derekamtól fogva magához húzott ami nem maradt sokáig ott.

A hátamból hangos léptek törték meg a csendet mire megfordultunk mindketten.

Black volt és a jobbján ott díszelget az apja is,szótlanul meredtek ránk. Megsem lepődök, hogy nekik is pont most kellett haza jönniük a cégtől.

Black lassan nézett le Alex kezeire, de ahogy észrevette,hogy a derekaimon van az,olyan gyorsan seperte le onnan mintha ott sem lettek volna azok.

Engem védelmezően a háta mögé bújtatott. Annyira megijedtem,hogy arra sem volt időm reagálni ahogy fenyegetően,Alex elejébe és egész testével neki feszült.

-Ne. Érj. Hozzá. Mégegyszer.

Visszafojtott agresszív hangjától megremegett a térdem, de megprobáltam Péterrel elhúzni őt.

Oldalra nézve felfedezett engem és mire észbe kaptam már megint a háta mögött voltam ami kezdett idegesíteni.

-Leila,ki ez a sápadt képű?-Szólalt meg újból, de helyettem a "sápadt képű" válaszolt.

-Nincs sok közöd hozzá főleg nem Leilához.

-Nincs közöm hozzá?

Gúnyosan felröhögött majd egy lendületből akkora fejest adott,hogy Péterrel fel jajgatunk,mert mint kiderült neki is annyi haszna volt mint nekem, mert lényegében annyit csináltunk csak,hogy a hátánál fogva néha vissza bírtuk húzni,de dupla erővel állt vissza eredeti pozíciójában.

Alex sem tétlenkedett,mert egy jobost be vitt Blacknek kár,hogy nem sokat ért,míg megütötte egyszer ő vissza kapta tripláját.

Sikítva ordíbálni kezdtem mikor Alex le került a földre és Black a nyakára térdelve két kézzel ütötte.

Elkezdett velem forogni a világ és szép lassan elnyelt a sötétség.

Elkezdett velem forogni a világ és szép lassan elnyelt a sötétség

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Exem a mostoha bátyám?!Where stories live. Discover now