𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐔𝐑
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ᴏᴛᴀ́ᴢᴋᴀ ᴇxɪsᴛᴇɴᴄɪᴇ ﹚
Už po niekoľký raz za to jedno ráno prešla presklenými dverami policajnej stanice.
Nakoniec sa ešte predsa len dostala domov aspoň na pár hodín. Nebolo to veľa, no musela uznať, že takto aspoň mohla normálne fungovať.
Informácie ohľadom prípadu, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou dostane práve ona mali dôjsť až ráno, možno okolo pol deviatej, takže by nemalo zmysel len tak sedieť na zadku a bezducho pozerať do blba. To mohla robiť aj doma. Tiež by onedlho mal započať aj kolotoč výsluchov osôb buďto príbuzných s obeťou, alebo obyčajných známych. Kohokoľvek, kto by s tým, čo sa mladej žene stalo mohol mať čokoľvek spoločné.
Ani nemusela príliš dlho čakať. Sotva stihla otvoriť notebook a vyslopať hrnček kávy na nakopnutie, bez ktorého by zrejme minimálne doobedie neprežila, a už k nej dorazili informácie, ktoré potrebovala na to, aby sa celý deň mohla pýtať otázku za otázkou. Dopredu tušila, že to nebude nič príjemné. Ľudia sú rôzni a zatiaľ čo z niektorých sa aj jednoduché odpovede ťahajú ako z chlpatej deky, iní by zasa boli schopní vyrozprávať aj to, čo by detektívka naozaj nepotrebovala vedieť. A k tomu všetkému ešte musela celý ten čas sedieť na nepohodlnej kovovej stoličke v pomerne stiesnenej miestnosti. Už teraz vedela, že sa jej na konci dňa zrejme bude len veľmi ťažko vyrovnávať.
Došli jej aj nejaké fotky z miesta činu, no tie si tentoraz nemusela prezerať pixel po pixeli, keďže sa jej dostatočný výhľad naskytol už v predošlý večer. Pri spomienke na to množstvo krvi ju mierne striaslo. Už síce videla aj horšie veci, to je pravda, no žena, ktorej telo teraz pravdepodobne ležalo niekde v mrazáku tiež nedopadla práve najlepšie.
Údajne šlo o dvadsaťjedenročnú Sarah Parksovú. Takto podľa jej čerstvo zostaveného profilu vyzerala ako celkom obyčajná dievčina. Od narodenia žila v Memphise. Chodila sem na základnú, strednú, aj vysokú školu. V živote nevytiahla päty z rodného mesta, nikdy ničím príliš nevynikala. Nemala voľnočasové aktivity, dni väčšinou trávila v jednom bistre, kde bola zamestnaná nastálo a zopár večerov do týždňa pracovala na polovičný úväzok v bare neďaleko štvrti, v ktorej bývala, aby si mohla dovoliť celkom pekný byt.
YOU ARE READING
𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃
Mystery / Thriller𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃 | 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒏𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆 Rok od udalostí spojených so sériovou vraždou, ktorá sa nakoniec ukázala byť dielom jej najlepšieho priateľa, si detektívka Adelaide Braveová myslí, že ju zrejme už nič neprekvapí. Nemá ako. Na väčšinu...