𝟏𝟖. ART

36 6 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐄𝐍

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐄𝐄𝐍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ᴜᴍᴇɴɪᴇ ﹚




Susan Petersonová by v živote nepovedala, že sa jedného dňa ocitne v takej šlamastike, v akej sa ocitla.


     Nebola príliš sociálne založený človek, radšej bola potichu a v úzadí. Nikdy sa neozývala, nerobila priveľký rozruch, no zato počula a vedela. O každom všetko. Jej postoj sa zmenil až potom, čo spoznala Nathana. Všetky strasti, čo so sebou prinášal každodenný život boli o čosi viac zvládnuteľné. Svet pôsobil ružovejšie, možno dokonca ako lepšie miesto. Nathanael ju predstavil jeho priateľom, vytiahol ju z jej ulity, no nikdy na ňu netlačil. Bol chápavý, milý, pozorný, všetko čo by človek mohol chcieť.

     A potom sa to celé pokazilo.

     Neplánovala zamotať sa do rovnakého problému ako on, no nevedela si pomôcť. Mala skrátka potrebu sa v tom vŕtať, hoci vedela, že to zvládne sám. Len sa v tom chcela uistiť.

      To, čo pôvodne začalo ako nevinný záujem a starosť však prerástlo až k nasadzovaniu vlastného krku. Proste to prehnala. Nikomu nič nepovedala, veď prečo aj. A ako to dopadlo? Zle.

     Keď po prvý raz zablúdila až do pochybnej uličky plnej indivíduí z miestneho podsvetia, nečakala, že to na celý jej život bude mať taký fatálny dopad. Najprv chcela len pomôcť, povypytovať sa trochu a poobzerať sa tam a keď by nazbierala dostatok informácií, chcela za ním celá natešená nabehnúť a ponúknuť mu pomocnú ruku, keďže boli večery, kedy sa vracal domov naozaj bezradný. Neplánovala ublížiť, či uškodiť.

     Časom však vedela príliš veľa a príliš veľa sa vedelo aj o nej. Už to nebolo len obyčajné snorenie, stala sa z toho posadnutosť. Posadnutosť jeho bezpečím a naopak starosť o to, s kým má to dočinenie. Onedlho prestala byť taká ostražitá ako na začiatku a čo nevidieť jej nad hlavou začal visieť Damoklov meč. Výstraha hlásiaca, že pokiaľ neprestane, bude sa prelievať krv. Prvý výhražný list jej nechali len na mieste, okolo ktorého sa vždy obšmietala, bolo jasné, že ho nájde. Druhý našla v schránke jedného večera, kedy Nathan našťastie trčal na stanici. Vtedy jej v hlave zasvietila kontrolka spúšťajúca poplach – bola však priďaleko na to, aby sa dalo prestať, a tak urobila to jediné čo jej vtedy prišlo ako rozumná možnosť. Vyšla s pravdou von a zatiaľ, čo sa jej priateľ snažil vyriešiť, čo pokazila sa opäť stiahla do úzadia. Aj to jej však bol schopný odpustiť. Bol ochotný preniesť sa cez to a pôvodne si aj Susan myslela, že to pôjde. Varovania si ale po pár týždňoch ticha našli miesto v jej správach. Už sa o nej vedelo, nebolo cesty späť.

𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃Where stories live. Discover now