𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐍𝐈𝐍𝐄
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ɴᴀ́ᴊᴅᴇɴᴇ́ ᴀ sᴛʀᴀᴛᴇɴᴇ́ ﹚
„Braveová, toto by si mala vidieť," ozval sa detektív Ripley po dobe, ktorá sa im obom zdala ako celé hodiny.
A možno to tak aj naozaj bolo. Ako predpokladali, z pidi-midi kancelárie sa im do konca poobedia zatiaľ vyhrabať nedarilo. A to už bol takmer večer. Žiaľ, aj toto bola neoddeliteľná súčasť ich roboty, ktorú niekto jednoducho robiť musel. Minimálne polovica detektívnej práce sa v skutočnosti skladá z papierovačiek a dlhým predlhým sedením za počítačom, hľadajúc dôkazy. Zdalo sa však, že vo filmoch sa na tento aspekt akosi pozabúdalo, preto mala väčšina ľudí pomerne skreslené pohľady na všetko, čo sa za dverami kancelárie dialo.
„Hmm?" Addie zdvihla hlavu až po chvíli, akoby ho poriadne nepočula alebo proste prestala vnímať okolitý svet. Vyzerala unavene, niet divu. Max k nej natočil svoj notebook, aby videla, k čomu sa to práve dostal. Zvedavo sa natiahla cez celý jej stôl, aby si vedela lepšie prečítať maličké písmenká.
„Zamestnankyňa policajnej akadémie aj napriek obvineniam predviedla hrdinský čin," nahlas prečítala titulok z nejakých starých novín a pod sekundou si privlastnila Ripleyho laptop. Očami prešla celý článok, no plne sa sústredila len na niektoré – tie najdôležitejšie – pasáže. V kocke – zistila, že tajomstiev, ktoré sa Isabelle Blackwellová tak veľmi snaží skrývať zrejme bude viac, nie len jedno. Zdá sa, že podobná situácia, aká teraz dusí ich, tu už pred pár rokmi bola. A podozrivou sa na chvíľu stala práve ona. Zmizol kadet, ktorý bol približne mesiac nezvestný. Našli ho, keď bol už dávno mŕtvy. Z nejakých dôvodov zrejme mali dôvody na to, aby najprv obviňovali madam Blackwellovú. Šlo však o vraždu za ktorú nakoniec šiel sedieť bývalý detektív Ryan Paine – ironicky práve vďaka nej, keďže ho vtedy odhalila a do pamäti sa nakoniec zapísala ako hrdinka, a nie zločinec. Bolo to obdobie, kedy sa dostala k postu riaditeľky celej akadémie – nepochybne za jej zásluhy na policajnom vyšetrovaní a chytení vraha.
Addie sa z toho už motala hlava. Priveľa faktov a medzi nimi nepanoval žiaden rád. Len sa miešali bez toho, aby dokopy dávali nejaký zmysel a nevytvárali tak nič iné, ako chaos.
YOU ARE READING
𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃
Mystery / Thriller𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃 | 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒏𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆 Rok od udalostí spojených so sériovou vraždou, ktorá sa nakoniec ukázala byť dielom jej najlepšieho priateľa, si detektívka Adelaide Braveová myslí, že ju zrejme už nič neprekvapí. Nemá ako. Na väčšinu...