𝟐𝟔. ACCIDENTS HAPPEN

31 5 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐒𝐈𝐗

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐒𝐈𝐗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ɴᴇʜᴏᴅʏ sᴀ sᴛᴀ́ᴠᴀᴊᴜ́ ﹚




Dusné ticho, ktoré panovalo v aute prerušovalo len vrčanie naštartovaného motora.


     Detektívka sediaca za volantom nervózne každú chvíľu preskakovala očami medzi vozovkou a jej kolegom, ktorý zamračene sedel na vedľa. Tvrdiť že atmosféra bola napätá by nebolo od veci.

     „Ale ja som vážne nechcela," už snáď po stý raz zopakovala tú istú frázu, no nevyzeralo to, že by sa na jej spoločníka mala nejaký dopad. Opäť sa len mrzuto zahniezdil na mieste a popod nos si zamrmlal čosi, čomu poriadne nerozumela. Sťažka si povzdychla.

     „Veď som sa ani len poriadne netrafila," skúsila sa nejako vyhovoriť, no to tiež veľmi nepomohlo.

     „Vážne? Vyzerá to, že si sa netrafila?" z tónu Maxovho hlasu nevedela poriadne rozoznať, či sa smial naozaj, alebo len naoko. Možno oboje, v situácii predsa len bola zamiešaná aj štipka irónie. Úkosom naňho zazrela, aby mu vedela odpovedať na jeho otázku. Vyzeralo to . . . nie úplne hrozne, ale aj tak zle. Hoci nenapáchala žiadne príliš vážne škody, na koreni nosa mu bolo jasne vidno tenší pásik natrhnutej kože a nad vrchnou perou mal rozmazaný už takmer zaschnutý prameň krvi. Addie si nevedela pomôcť a skrivila tvár, akoby chcela svojim výrazom povedať došľaka.

     „Nie úplne," mykla plecami. Hodlala sa svojej výhovorky držať čo najdlhšie to pôjde. Rypley sa len uchechtol a zakrútil nad ňou hlavou. Keď sa tentoraz netrafila, tak ako tvrdila, nechcel by byť tým, do koho sa naozaj trafí. Nejakú dobu znova panovalo iba napäté ticho. Vydržalo len o kúsok kratšie, než naposledy, keďže sa tentoraz ozval prekvapivo Max. Celú cestu mu predtým nebolo veľmi do reči. Pravda, mal na to svoje dôvody.

     „Užila si si to aspoň? Lebo prisahám, že ďalšiu príležitosť už mať nebudeš," opýtal sa uštipačne a Addie si odfrkla.

     „Nie, vážne. Pobavilo ťa to? Pretože už si mi to sľubovala kopu krát . . . nikdy by mi ale nenapadlo, že to myslíš vážne," dodal, no ani tentoraz sa nedočkal odpovede. Aj tak si ju vedel domyslieť sám.

𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃Where stories live. Discover now