𝟏𝟓. TEAM WORK

35 6 2
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐅𝐓𝐄𝐄𝐍

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐅𝐓𝐄𝐄𝐍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ᴛɪ́ᴍᴏᴠᴀ́ ᴘʀᴀ́ᴄᴀ ﹚




Detektívka stuhla a zastavila v kroku.


     Ucítila ako sa jej do zátylku pritisol chladný krúžok hlavne zbrane. Kliknutie, ktoré nasledovalo potom naznačovalo, že je aj odistená.

     Hah, no výborne, prebleslo jej hlavou. Bola v kaši.

     Na krátky moment sa zamyslela, kedy sa to vlastne stihla dostať až do tohto bodu. Všetko predsa vychádzalo podľa plánu . . .

     Ešte na stanici sa s Ripleym dohodli čo a ako ďalej. Teda Addie zavelila a Max nemal na výber, len ísť s ňou, pretože vedel, že by sa tam inak vybrala sama. Jej nápadu však nejak obzvlášť nezastával.

     Keď sa bez slova zdvihla zo svojho miesta v kancelárii, ani sa neobzrela. Proste si pozbierala veci, cez rameno prehodila tašku a chystala sa k odchodu. Nemala nutkanie brať svojho kolegu so sebou.

     „Kam ideš?" pýtal sa.

     „Potrebujem si len niekam odskočiť, za chvíľu som späť," odvetila mu jednoducho, nijak konkrétne.

     „Kam?" vyzvedal ďalej.

     „Vážne to chceš vedieť?" odpovedala mu otázkou, no nemala v úmysle ďalej konverzovať a natiahla si bundu. Po večeroch už bývalo chladnejšie.

     „Počkaj," zastavil ju Max vo dverách a poriadne si ju premeral pohľadom. Založil si ruky na hrudi a nakrčil obočie.

     „Súvisí to nejako s prípadom?" radšej sa pýtal na rovinu. Adelaide nikdy nebola priveľmi zhovorčivá, no teraz zatĺkala. Rozdiel medzi tým ešte spoznal.

     „Prečo si myslíš?" opäť sa okľukou vyhla jeho pointe a naopak si tentoraz ruky založila ona.

     „Lebo neodpovedáš," odvetil.

𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃Where stories live. Discover now