𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐒𝐈𝐗
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ʙᴀ́ť﹐ čɪ ɴᴇʙᴀ́ť sᴀ ﹚
„Asi mám taký menší problém."
Hlas patril detektívke nesúcej krabicu s nápisom obývačka.
„Aj ja jeden mám. Nemám tušenie, kde sú moje orchidey," rozhodila rukami Billie, keď obe škatule, ktoré niesli v náručí položili.
„Kam mám položiť tieto kvety?" ozvalo sa zrazu odniekadiaľ z kuchyne, nie príliš veľkého, no nie ani príliš malého bytu.
„Moje orchidey," rozbehla sa Billie za Joeovým hlasom.
Celá trojica sa momentálne pokúšala napratať v podstate všetok jej majetok do nového bytu. Po tom, čo minulý rok začala namiesto na tunajšej univerzite pracovať na policajnej stanici ako psychologička a terapeutka, či príležitostná konzultantka sa jej o čosi znížil plat a po tom, čo to zistili aj jej rodičia a prestali vypomáhať s časťou nájmu, nemalo už viac zmysel predstierať, že by si jej predošlý byt mohla dovoliť. Nachádzal sa v jednej z lepších štvrtí a navyše len pre ňu samotnú bol až príliš veľký. Bolo pekné mať takýto zbytočný luxus, no nakoniec po dlhej úvahe došla k záveru, že to vlastne nepotrebuje a odsťahovala sa. Teda zatiaľ iba z časti.
A práve preto tu s ňou dnes boli Addie a Joe. Obaja jej totiž sľúbili, že jej s tým pomôžu, ako len budú môcť a svoj sľub si zatiaľ viac-menej poctivo plnili.
„Prepáč, čo si hovorila?" prihovorila sa detektívke znova Billie, keď k nej pricupitala už aj s krabicou na ktorej bolo namiesto nápisu nakreslené len srdiečko.
To budú tie jej orchidey.
„Ale nič," mávla rukou, akoby to bola len obyčajná malichernosť. Nič podstatné.
„Nie, niečo si vravela," založila si kamarátka ruky vbok a zaujala autoritatívny postoj.
„Ono to vlastne je celkom blbosť," znova sa Addie posnažila zahovoriť tému, ktorú predtým sama načala.
„Deje sa niečo?" starostlivo nakrčila obočie študovaná psychologička.
„Ja len, že-"
YOU ARE READING
𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃
Mystery / Thriller𝐁𝐎𝐔𝐍𝐃 | 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒏𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒄𝒓𝒊𝒎𝒆 Rok od udalostí spojených so sériovou vraždou, ktorá sa nakoniec ukázala byť dielom jej najlepšieho priateľa, si detektívka Adelaide Braveová myslí, že ju zrejme už nič neprekvapí. Nemá ako. Na väčšinu...