Poglavlje 6

24 1 0
                                    

"Dragi putnici," Zeynepin glas probudi svih 390 gostiju, naime, u svakoj je sobi bio zvučnik, "Pozivamo Vas na svečani bal u znaku Vašeg prvog preživljenog tjedna na Marsu! Wow! Nije li to divno?" ona se nasmije, "Molimo Vas da uđete u sobu 54 na 4. katu večeras u 20:30. Ovo je kao maturalna, tako da je prava šteta ako ste mrzili srednju školu. Pitajte simpatiju da Vam bude pratnja! Ili pođite s prijateljem ili prijateljicom. Lijepo se obucite!"
Michael zastenje i okrene se u krevetu. Bal? Ma nemoj? I očekuju da se on pojavi?
Muškarac se uspravi u krevetu, instinktivno si popipa lice; možda bi bilo vrijeme da se obrije. Katya je bila sve o čemu je razmišljao, skroz se zapustio, ali nije mnogo mario za to. Pokušao je otjerati osjećaj samoće ženom koju je sinoć upoznao u baru, ali ništa od toga (i ona je pobjegla preko noći). Stavio je nešto na sebe, ustao je i jedva doteturao do kupaonice, ništa nije naučio od Grace i Scarlett, opet je pio, opet se drogirao, a od prethodne noći ga je boljela glava. Kleknuo je pred WC školjku i povratio sve koktele i raskošna pića konzumirana u baru u prizemlju.
Bal? Ma daj!

...
Alonzo i Grace su sjedili u njegovom krevetu kad su čuli objavu.
"Idemo?" zamoli ga Grace.
"Nema šanse da se sramotim na balu pred 389 ljudi," on odbrusi.
"Molim te? Svi će ići? Uostalom, ne moramo ostati. Samo da se malo pojavimo, vidimo što ima i kako stvari stoje, pa možemo ići?" molila je.
"U redu, dobro, ali neću kupovati odijelo za ovo, može li se iznajmiti?"

...
"Cali...? Ugasi alarm..." Ondrej se prevrne u krevetu.
"Nema alarma," Calista je navlačila odjeću, "Samo Zeynep. Koja nas zove na bal."
"Koji vražji bal? O čemu ti?" on se premjesti iz ležećeg položaja u sjedeći.
"Zeynep je objavila svečani bal, evo, nema dvije minute."
"Nema boga da idem, nema boga Isusa koji me može nagovoriti da-"
"Dogovorit ćemo se s ostalima na doručku, može?"
Ondrej kimne. Kao što su svake večeri skupa jeli, tako su i svako jutro išli na doručak. Nekim danima su jeli skupa, nekad za različitim stolovima. Nije bilo bitno, a ovisilo je o pričljivosti i stupnju umora pojedinih članova.

...
Abai se ustane iz kreveta koji nije bio njegov. Sinoć se svadio s Esmeraldom i trebao je mjesto za prenoćiti kod nekog sebi bliskog. Išao je do Michaela, ali on je bio u rasulu. Tako da je došao do Scarlett.
Abai došeta do kauča na kojem je ona spavala, izgleda da joj je odmor bio prekinut obaviješću.
"'Jutro," ona kaže hrapavim glasom.
"Bok," on se nasmije. Sve mu je bilo novo i čudno. Nikad nije volio emocije, a to što se tako vezao za Esmeraldu je bilo neugodno i neočekivano za njega.
"Gladan?" upita ga Scarlett.
"Jako."
"Idemo dolje?"

...
Isla se šminkala, a Katya joj je prekopavala ormar.
"Stvarno si ponijela dosta haljina," Katya primjeti, "Ali sumnjam da ću išta odvadje moći posuditi."
"Pa da, to sam ti i ja rekla," Isla si je popravila ruž, "Zato ćemo ići u šoping."
"Nema šanse."
"Da, ima. Moramo te stvarno srediti za taj bal. Da Michael padne kako nikad prije nije pao."
"Ne govori tako," ona zakoluta očima, "Michael i ja smo isključivo prijatelji. Uostalom, sinoć je spavao s nekom Španjolkom Mariom."
"Zar ti ja to čujem traćak ljubomore u glasu?" zezala se Isla.
"Naravno da ne, samo, mislim da mu se sviđa Maria."
"A ako ste samo prijatelji, to ti ne bi trebalo smetati, zar ne?"
Katya nije odgovorila.

...
Esmeralda je prva sjela za stol, ostali su se polako nakupljali i pridružili.
"Umorna sam," prokomentira Scarlett, "a to si ti kriv," pogleda Abaia.
"Zar se nešto tu zbiva?" upita znatiželjno Michael koji se udostojio obrijati.
"Naravno da ne," Scarlett ga prijekorno pogleda, "Prespavao je. I to je sve. On mi je prijatelj."
"To bih i ja rekao," naceri se Michael dok je mazao kruh maslacem.
"Moramo ići kupiti haljine," reče Isla, pucala je od uzbuđenja.
"Kupiti haljine?! Jesi ti normalna?!" Ingrid odloži svoj nož za maslac, za svaki slučaj, "Kome se da sad ići po dućanima?! Pa ovo je Mars! Ovo je bal na Marsu! Ples na Marsu! Maturalna na Marsu! Ovo je sprdnja!"
"Ingrid, draga," naceri se Ondrej, "Smiri se, može? Ne trebaš raditi scene kako bismo mi shvatili da ti se ne sviđa."
"'Ne sviđa' je podcjenjivanje! Ja ovo mrzim!" ona ga pogleda, a on joj uzvrati jako blagim pogledom koji je u sebi imao trunku strahopoštovanja.
Calista je to vidjela.
I to ju je zapeklo.
"Baš je dobar ovaj doručak," komentirao je Alonzo.
"A što ste vas dvoje radili sami sinoć? Zadnji ste ustali od stola, a nitko vas do malo prije nije vidio," upita Esmeralda Alonza i Grace.
"Što to tebe briga?" Grace odbrusi, te proba promijeniti temu u nešto drugo, "S kim ćete ići?"
"Calista?" Ondrej ju pogleda, "Ideš sa mnom?"
"Žao mi je, ali ne mogu, ići ću s Radomirom," ona odgovori.
Ondrej je bio bijesan.
"Oprosti, ali trebao si me prije pitati. Radomir me zaustavio u hodniku pri dolasku. Rekao je da nema s kim ići."
"Radi što želiš," on joj odbrusi, "Ingrid?"
"Slobodna sam," Ingrid se nasmiješi.
"Grace?" Alonzo ju pogleda, "Idemo skupa, zar ne?"
"Ne, Alonzo," ona ga sarkastično pogleda, "Ići ću s Michaelovim Brazilcem."
"Esme?" Abai ju pogleda, "Nas dvoje?"
"Ne, oprosti, već me pitala jedna Korejka," ona ga se nije udostojila pogledati, samo je gledala u svoj tanjur.
Michael nervozno pogleda Katyu, "Ideš sa mnom?"
"Već idemo Carmen i ja kao prijateljice," ona mu odgovori.
"Kad ste se prije dogovorile?" on je pokušao slomiti neugodnu tišinu.
"Pa sobe su nam blizu, uostalom, zar ne vidiš da su se svi već dogovorili?" Katya se nasmije.
Scarlett je šutjela i nadala se da će Michael, sad kad nema pratnju, odabrati nju.
Michael primjeti tamnoputu brinetu koja je upravo prolazila "Imam ideju," on reče i nasmije se.
Scarlett je mislila da bi možda mogao pitati nju.
Ali on se ustao.
"Maria!" zadere se, brineta se okrene i mahne mu, "Ples? Večeras? Ti i ja? Zvuči dobro?"
Maria samo kimne.
"Skupit ću te u osam," Michael sjedne, "Vidiš? Sve sam uspio riješiti."
"Koji si ti samo maher," Grace mu se narugala.
"Isla?" Scarlett slomi tišinu, "S kim ti ideš?"
"S jednim Francuzom," ona odgovori, "S njim sam i sinoć bila. Zove se Philip. I super je zgodan."
"Zvuči kao apsolutna noćna mora," Esmeralda se nasmije.
"Znači, Scarlett?" Abai joj se nervozno osmijehne, "Ti i ja, možda...?"
Ona samo kimne, "Ti i ja, brate."

Soba 506Where stories live. Discover now