CHAPTER 22

Not proofread ❤

KRYSTAL POV

He spent approximately $90,000 on groceries.
All up until now I'm shocked by the receipt.

"No but sanno look here" I show him the receipt again for like the hundredth time. "The figure dem naw change nuh matter how uh show mi general" he chuckled.

"A Jamaica we inna b, everything expensive" This boy don't even eat food but who is me not to take it.

I'm not going to be all money crazy but from he's offering i shall take it.

"Mi aguh oul a fresh and fawud back" he leaved me and diamond with the bags in the kitchen.

I know my sister she was just waiting for him to go somewhere to start teasing or do some dumb shit.

"Sister a weh uh did a wait pan fi find him" I laughed. "Naw compare but Jeff and codè neva a gwan fi uh at all. Me like my new brother-in-law." She love bring up them name.

"Jeff dead and Codè deh a foreign wid him big woman and me find a boyfriend no comparison leggo dem name mon" she chuckled.

"A true yaw talk, mi nice clean sister" she said putting the ice-cream into the fridge.

After we put up all the food, we sat around the table eating and talking about the new update in Diamond life and I told her about Dahlia.

"Mi did tell uh she a snake long time but uh always a gwan like she a goodie too shoes." I sighed.

T a always my gyal enuh she keep it real and have uh back, might nuh know if she a do things behind uh but from wa mi observe she real." She said again putting the shrimp in her mouth.

"I just don't understand what is her problem. She busy posting on Instagram before she come to me like how petty can you be" I hissed.

"A you she did a talk when she post bout. Everything weh some people wear was either gifted or sponsored" Diamond look at me.

"Mi naw tek up that pan my head cause mi work and mek video wid clothes weh mi save up and buy mi nuh rich, until mi get recognition  and start model and do reviews for different  companies brands. Anuh my fault mi can walk in fashion and wig store and tek up anything and walk out back with it. Honestly mi naw guh put nuh pressure pan dah argument deh"

"Krystal mi tell uh enuh, uh need fi defend uh self early and nuh wait till uh overflow cause mi wid mud up r face fi mi sister" she hissed and lock the food box.

"Mi nuh business if uh waa vex Krystal because how can you have a friend and as unuh have a likkle fall out uh gawn post that on Instagram. That is not a friend that's  a whole ass plunger weh only push down shit until dem pop" my phone started ringing.

Incoming Video call from T💖🤪❤💯:

"Heyy my bestii how is Pastor treating you" I smiled.

"Good, him a bade him seh" and she started singing. I know what she coming with now.

"Mi nuh affi ask if Dahlia Instagram posts affi you but nuh pay dat nuh mind a regular she naav nothing fi wear go out and raid uh closet." Mi sister laughed out.

"Nuh true good gyal, she want some clothes bout she waa come fimi sister. Har face fava when chi chi a nyam dung furniture."

"Ok,ok unuh stop now nuh pay that nuh mind." I said as T and Diamond laugh.

"No but a true, mi just call r before uh and she up addi chatterbox yaad and all block mi after mi a tell r the truth. Mi staat pree r  seh she a move sideways enuh but a you a tell mi bout maybe she a guh through something. Weh she a guh through mussi taxi man" my sister laughed out again