BAB 1

4K 227 48
                                    

‼️ Pembaca sama sekali tidak digalakkan dan dilarang untuk mengikuti sebarang penggunaan perkataan kasar yang terdapat di dalam cerita ini ‼️__________________________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

‼️ Pembaca sama sekali tidak digalakkan
dan dilarang untuk mengikuti sebarang penggunaan perkataan kasar
yang terdapat di dalam cerita ini ‼️
__________________________________________________

DEBARAN di dalam dada semakin laju kedengaran, bayangan dirinya didalam cermin diperhati dengan lama, tangan kiri yang kemas terletak di dalam kocek seluar, mula naik mengurut dada bidang miliknya.

"Il est temps", (Inilah masanya).

Sedikit keluhan dilepaskan, sebelum jam tangan Monseur De Chanel berwarna hitam keemasan dicapai diatas meja solek.

TOK!! TOK!! TOK!!

"Asalammualaikum, ya Habibi".

Pantas pandangannya dialihkan kearah pintu bilik, selepas mendengar satu suara mula menyapa.

"Waalaikumsalam".

Ayan menjawab dengan nada mendatar, sambil menghadiahkan satu jelingan maut kearah Adib yang sedang menyandarkan sebelah bahunya dihadapan pintu bilik abangnya.

"Happy birthday to you, happy birthday to me, happy birthday to us!!".

Adib meninggikan suaranya sebelum melajukan langkahnya, lalu memeluk bahu bidang Ayan dari arah belakang.

"Hmmm, happy birthday too".

Ayan membalas semula ucapan adik kembarnya, lalu melepaskan pelukan dengan muka kosong.

"Hmmm?, Kau Hmmm kan, je aku Ayan?".

Adib berkata sambil mengerutkan keningnya. Jelas kelihatan muka cemberut ditayang dihadapan muka Abang kembarnya.

"Dah tu, kau nak aku balas apa?".

"Takde ke, hadiah, rumah, kereta, duit, kau nak bagi dekat aku sempena hari jadi aku yang ke-25 harini?".

Satu sengihan diberikan kepada Ayan.

"Takde".

"Bapak kedekut dho kau Bang!!, birthday adik sendiri pun tak nak bagi hadiah".

"Kau nak aku balas apa gila?, kalau harini hari jadi kau, maksudnya harini hari jadi aku juga, so kau pulak nak bagi apa dekat aku, sebab harini pun birthday aku!!".

"Ouh ye tak ye jugak kan, HAHAHAHA".

Satu tamparan kuat Adib berikan dibelakang badan Ayan, kedengaran kuat suara ketawanya sehingga tangan naik memegang perut yang sedang sakit.

Satu renungan tajam Ayan berikan kepadanya, pantas tangan Adib yang diletakkan diatas bahunya ditolak dengan kuat, lalu membetulkan kembali sut berwarna hitam yang sudah terletak kemas pada badannya.

"Asal kau serius sangat ni Ayan?, tell me bestie!, tell me!!, apa yang telah merisaukan mu abangku?".

Adib berkata lagi sambil mengelus lembut bahu abang kembarnya.

AYAN SHAQEEL [OG] : BOOK 2Where stories live. Discover now