Kadınlar tehlikelidir

61.3K 2.9K 364
                                    

Multi:Karakterlerimizden bazıları var.
!!Güncellenen Duyuru!!!
Kitaba başlayan veya başlamış olan arkadaşlar. Ben begenmesem bile birinin yaptigi yemegi yedikten sonra "eline sağlik" diyen biriyim. Bir bölümü 1000 kisi okuyup 100 kisi oy veriyorsa bu haksizliktir. Buraya son yayimladigim bölümden geliyorum ve 10 da 1'i oy vermis. Oy ile destegini gostermeyip üstune bolum istemek saygisizliktir. Bu cümlelerim okuyup begendigi halde oy vermeyen,unutan ve yeni bölum isteyenler icindir.
!!!

Arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz oy ve yorumları unutmayın lütfen.🧡

"Diğer kavanozu da ver sen Emi...."

"Dudaklarını serbest bırakabilirsin maske kurudu artık...."

"Ya gerildi yüzüm ağzım böyle kaldı galiba!"

"Kalmamıştır sana öyle geliyor bak ben normal durabiliyorum.Sen al şu kavanozu "

Bana uzattığı kavanozu aldım.

Bu üçüncü nutellamdı.Emily'nin de sanırım ikinciydi.Kızlar gecesi yapıyorduk.Çünkü ikimizde mutsuzduk.Ben Dante'ye Emily ise büyük ihtimal Emir'e kızgındı.Hiç konuşmamış sadece yüzümüze aptal yeşil renkli bir maske yapmış sonrada Dante'nin bana 2 gündür kendini affettirmek için kutu kutu aldığı çikolataları sömürmeye başlamıştık.İkimizde konuşmaya nasıl başlayacağımızı bilmiyorduk.Onunla bir şeyleri paylaşmaya ihtiyacım olduğunu şimdi daha da iyi anlıyordum.Bir arkadaşa-Emily'e- ve normal bir güne ihtiyacım vardı.

Çay kaşığını yeni açtığım nutellaya daldırdım.Böyle seviyordum.Küçük kaşıkla yavaşça tadını çıkara çıkara yemeyi seviyordum.Hiç bir şey düşünmeden ard arda daldırdığım kaşıkla sadece dünyadan ve düşüncelerden kopabiliyordum.

"Pekala....ilk kim başlıcak?"diye sordum.Emily'nin odasında koca yatakta etrafımız cips,çikolata ve içecek dolu yayılmış oturmaktan sıkılmıştım.Artık konuşmaya başlamalıydık.

"Sen!...Neden 2 gündür sinir küpü gibi etrafta dolaşıp sürekli antreman yaptığın ile başlayıp İtalyan mafyanın bir kaniş gibi peşinde dolanmasına kadar devam et bakalım...." itirazsız ses tonuyla yeşil gözlerini bana dikti.Derin bir nefes verip sakinleşmek için bildiğim tüm yöntemleri denedim.Baktım olmuyor boşa çaba sarf etmemek için sesimdeki sinir ile konuşmaya başladım.Aklıma geldikçe bir şeyleri ya da birilerini-yeşil gözlü sarı saçlı bir fahişe yada ela gözlü kumral-kahve karışık saçlara sahip iri yakışıklı bir italyan gibi-parçalamak istiyordum.

"Dante'nin iş ortağı ile olan yemeği biliyorsun...Ortağın kızı Sadako mu Selena mı ne...Dante'yi gördüğü andan gece sonuna kadar sürekli laf çarpıtmalar,imalar,göz süzmeler falan kısaca ayartıcı ne varsa yaptı utanmadan.Bunlar yetmezmiş gibi kadının babası Dante'ye kızını yanında çalıştırmasını istedi.Ve o pislik bunu kabul etti...gözüme baka baka"öyle bir hırsla kaşığı batırdım ki kavanoza elimde çikolata oldu.

Emily ağzı açılmış bana bakarken alt dudağımı ısırdım.

"Sen?Kıskandın mı?"

"Şey...sanırım."

"Ah!Bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum" şaşkınca konuşmasına sadece gülümsedim.Uzun zaman olmuştu onunla bir şeyleri paylaşmayalı o yüzden Dante ile aramızda olan çoğu şeyi anlattım.İçine sesli bir soluk çekti.

"Vay canına"

"Öyle işte.O pislik bana kendini zor affettirir"

"Adamın sana aldığı çikolataları neden yiyorsun peki"

"Boşa ziyan olmalarını istemedim"omuz silktim.Sonra acılı cipslerden birini aldım.Açıp tek tek yerken Emily huzursuz gibiydi.

Sıra ona gelmişti.

TEHLİKELİ GÜZEL(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin