Sürpriz

47.7K 2.2K 165
                                    

Multi:Bölümden sahneler...

"Bence mükemmel bir fikir."

"Bence çok kötü bir fikir!"

"Bence kesinlikle nişan olmalı."

"Bence kesinlikle olmamalı!"

"Beni dinleyin siz...yapalım işte."

"Beril'i dinlemeyin!Olmaz öyle şey!"

"Olur ol-"

"Yeter!Susun ikinizde!" ağbeyimin sert çıkışı benim sözümü keserken Emir'in karşı koltuktan bana pis bakışlar atmasına neden olmuştu.Ona sinsi bir sırıtış yollayıp göz kırptım.

Salonda koltukta uzanmış bacak bacak üstüne atmış yayılmışken çok rahattım.Hele birde amcası gibi başı göğsümde yatmayı seven sarışın bir melek de beni taklit etmiş üzerimde uzanmışken kendimi hiç olmadığı kadar rahatlamış hissediyordum.

Ellerim adı batmayasıca amcasına yaptığım gibi küçük de lucanın yumuşak saçlarında oyalanırken Emir karşımda tekli koltukta sinirden kızarmış bir şekilde oturuyordu.Yattığımız koltuk L biçiminde olduğu için kıvrılmış köşesinde Bruno ve Emily haklarında konuşmuyormuşuz gibi ayrı dünyalarda dolaşıyor abim de Emirle arasında bir metre mesafe olan tekli koltukta çatık kaşları ile bana bakıyordu.

Düşünceliydi.

Ne karıştırdığımı düşünüyordu.

Ona masum bir bakış attım.

"Tekrar anlat bakalım nereden çıktı bu nişan işi?"en sonunda dayanamayıp pes ederek yönelttiği soruya piç bir sırıtış ile yanıtlamamak için kendimi zorladım.İkna etmek için her şeyi kullanacaktım.

"Bana saldıran adamları anlattım zaten...kimin adamları olduklarını tam olarak bilemeyiz hala bir şey söylemiyorlar ve bizim etrafımızda artık tek düşman Aldo değil..."ikna etmeye yönelik ses tonuma karşılık içlerine şüphe düşürmeye çalıştım.Aslında kimin adamları oldukları belliydi yine de ek bir 'belki'sözcüğü bile yeterdi şu an için."Avcı olduğumu yayan Aldo'ya kimse görüntüde inanmamış olabilir.Ama içlerinde soru işareti taşıyanlar olduğunu da tahmin etmemek aptallık olur.Bu yüzden"ifadesiz bir yüzle devam ettim."Bu yüzden bir kutlama olmalı"

"Hala neden kutlamanın Emily'i ilgelendirdiğini açıklamadın." Emir'in homurdanmalarına aldırmadan abimin sorusunu yanıtladım.

"Şöyle ki:Benim en yakın arkadaşım ile Dante'nin en yakın arkadaşı arasında bizim aracalığımızla oluşan tutku so-"

"Ne tutkusu!Yok öyle bir şey!"Emir'in itirazı ben dahil kimse takmadan devam ettim.

"Tutku sonucu büyük bir aşk başladı aralarında."

"Aşk mış?"alayla mırıldanan Emir kırmızı görmüş öküz gibiydi.

"Nişan kararı aldılar ve biz de onların en büyük destekçisi olarak bir kutlama düzenledik.Tabi sen şimdi benimle ilgisini merak ediyorsun."ağbeyime gözlerimi dikip devam edeceğim sırada Emir yine söze atladı.

"Bir zahmet artık iki saattir saçmalamaktan başka bir şey yapmadın!"

Emir'e tek kaşımı alayla kaldırıp ağbeyime döndüm."İnsanlar partide benim ne kadar savunmasız biri olduğumu görecekken,Emily ile olan dosluğumla ilgili akıllarına ajan eğitimleri değil normal bir öğrenim hayatım olduğu gelecek.Sonuçta Emily'nin neredeyse her alanda diploması var."

"Fena bir fikir değil aslında..."ağbeyimin mırıldanmasına sırıtmaya başladım.

"Kötü bir fikir!Olmaz!Kesinlikle hayır diyorum!"Emir kendini ifadesiz tutmaya çalıssa da sesindeki titreşimler duygularını belli ediyordu.

TEHLİKELİ GÜZEL(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin