״את הולכת להתחרט על זה מאיה.״ אמרתי לה ברצינות ומביטה בה, ״אני עם שירה״ מוסיפה ליבי ונשענת אחורה על הכיסא ״לא מעניין אותי, אני סיימתי.״ היא אומרת ובלי להגיד שום דבר מורידה את הקלף של עם המספר 11 ומסובבת את הלוח ״ניצחתי!״ היא צועקת ומתחילה לרקוד, בעיקרון כבר סיימתי לשחק והלוח שלי היה מוכן אבל נתתי למאיה לנצח.
בדיוק שהן מתחילות לסדר את הקלפים למשחק הבא, לפני שאני אומרת שנמאס לי ואין לי כוח לעוד סיבוב, רועי יורד בצעקות מהמדרגות.
״מה נסגר איתו?״ נועה לוחשת לי ״לא יודעת.״ אמרתי ובהיתי לראות מה הצעד הבא של רועי. כן. הוא מגיע לפה והוא עצבני.
״שירה!״ הוא צועק ואני מסובבת את ראשי ומביטה בו בבילבול. ״מה יש לך?״ שאלתי ״איפה החולצה שלי?״ הוא שואל ומביט בי ״איזה חולצה?״ עכשיו אני בכלל מבולבלת מה זה הסיסמאות האלה?
הוא בא להגיב לי אבל רן מופיע משום מקום ״רועי!״ הוא צועק ״החולצה שלך״ הוא מניח לו אותה על הספה ״אני ארצח את הילד הזה אני נשבע!״ רועי צועק.
״סליחה שושה, החולצה פשוט לא הייתה בארון שלי או של ניתאי.״ הוא אומר ומנשק לראשי. ״ואתן ימשועממת מה אתן בנות מאה?״ הוא שואל שהוא רואה את הרמי על השולחן.
״מה אתה מעדיף שנלך להשתרלל במועדונים?״ מאיה שאלה אותו בצחוק, הוא חושב על הדברים שהיא אמרה ״מצד שני תשחקו תשחקו״ הוא אומר וכולנו צוחקות, הוא זורק לעבר מאיה בקבוק ריק של קולה ״ותדברי יפה.״ הוא אומר בחיוך וקורץ לה.
הוא נכנס לבית ולוקח את החולצה שרן הניח לו על הספה, שמעתי אותו ממלמל משהו על זה שהוא דביל ומכחיש אליו קשר.
״דופקים בדלת?״ ליבי שואלת ומציצה לעבר הכניסה לבית, ״מי זה?״ צרחתי ״גיא ורום!״ שמעתי את הקול של גיא צועק בחזרה, ״אז תכנס מה אתה דופק ידביל!״ אמרתי ״הייתי נכנס אם הדלת הייתה פתוחה״ הוא אומר, קמתי מהכיסא ונכנסתי לתוך הבית מתקדמת לדלת.
פתחתי את הדלת גיא ורום עומד שם, ״מכוערת״ הוא אומר ומחייך אליי, גילגלתי את עייני זזתי מהכניסה כדי שיכנס, אני כבר רגילה לכינויים שלהם.. רום מחבק אותי, מביט אל הבנות שבחצר ומנופף להן, ״טוב אני אלך אליהן, רן ורועי בחדר״ אמרתי בחיוך והם מחייכים עולים למעלה במדרגות.
״יש לי רעיון ממש משוגע״ שמעתי את ליבי מדברת לבנות שיצאתי בחזרה אל החצר, ״רק לא הרעיונות המשוגעים שלך.״ אמרתי והתיישבתי.
״מה אתן אומרות ללכת למסיבה שהם הולכים?״ ליבי אומרת בחיוך ״תמחקי את הרעיון הזה מהראש שלך.״ אמרתי חד וחלק ״אבל למה?״ היא אומרת ומושכת את המשפט מובאסת.
YOU ARE READING
I trust you
Romanceאני האחות של התאומים הכי מדוברים בעיר... והם העבירו אותי לבית ספר שלהם כמו תמיד כל שישי יש ישיבה אצלנו בבית. אבל הישיבה הזאת? שינתה לי את החיים לגמרי.