04

Aria' Moniqua Nicole Richards
📍At home📍

I was on a video call with D'Angelo yes you heard me right D'Angelo was his name, and his friends call him D but I'm not his friend so i won't call him that, only when i want to bother him of course.

We were on video call doing our work. I was doing chemistry, and he was doing math's.

"How di fuck number reach Inna math's and look pan dis yah question yah Weh seh fi find circumference a line Weh mi not even cyah see, a that's why mi Noh like dah Oman deh Eno she Eva a give some fuckery Weh she herself not even understand and every day e come a class a talk bout a my class, a college e fi come guh back cause e cyah teach one fuck."

Den a how yah complain like yah gyal Suh i said to him laughing.

Bredda e not even funny, if you know how e Oman upset mi when e come a class a daytime.

Mi a go miss you Eno b he said and i picked up the phone to look at him properly and he had this sad look on his face.

A mi you a talk to i said acting clueless.

A who else mi fi a talk to a Noh u alone deh pan e phone he said.

One week nah go kill you Eno D'Angelo i said laughing.

The dean suspended me because i apparently fractured the girl's skull and she Inna hospital. A cause dem Noh know seh a kill mi did Wah kill Har blct.

When since we turn murderer, my subconscious says.

But still, mi a go miss you he said.

Bro, you not even know mi that good. When i said that i heard the phone made a beep noise, and i saw that he hung up the phone, so i went to text him.

I heard mommy calling me so i finished up my homework.

After finishing up my chemistry work i went downstairs to see what mommy was calling me for.

I saw her in the living room watching a show, so i went to sit beside her.

Mommy a Wah you call mi fa i asked her.

Mi Wah you go buy some braid fimi cause somebody a come do mi hair, oh and buy Wah type a curly hair cause a goddess braid mi a go do.

Mommy Weh you a do wid goddess braid you Noh old somebody.

Hello thirty-five years old is not old Suh Gwan go buy e Sumthing fi mi.

Alright, but when mi come back, food supposed to ready and share out put pan table.

A you a come back and cook cause I'm not cooking.

Mi not cooking either Suh mi a go buy fast food fi di two a we.

Mi a go bathe an den go buy e.

I went and took a shower before getting dressed in a black biker shorts and a oversized beige shirt.

I bathed in my Chanel perfume cause gyal haffi look and smell good.

I took up my bag and made my way downstairs.

Mommy mi a leave out now i said shouting from the door.

Alright mi baby drive safe.

I pushed my foot into my black furry slides and made my way to my car.

I got in and set the Ac to the perfect temp before connecting my phone to the car so i could play music.

I drove out of the garage and in no time i was on the main road.