A tegnap este baromi jó volt. Végül Max Verstappen mutatta meg Lando szobáját, ő is akkor vacsorázott mikor én. Miután megkérdeztem merre van Lando szobája, mert hogy nekem senki sem mondta, öt percig csak röhögni tudott. Ezt mondjuk meg is értem, én is csak röhögni tudtam rajta. Az este legjobb része az volt mikor először játszottam. Az f1 szimulátorral játszottam Lando ellen. Nagyon erősködött hogy ő játszik először velem mert mindenki velem szeretett volna játszani. Mind a ketten az utolsó helyről indultunk a szingapúri pályán. Nekem már a rajtnál sikerült feljönnöm öt helyet mikor Landonak csak egy sikerült. A versenyt egyébként úgy nyertem meg hogy a második öt másodpercre volt mögöttem. De a legjobb mégis Lando feje volt. A srác tátott szájal bámulta a képernyőt majd oda ment ellenőrizni hogy nem romlott e el. Nem romlott. A következő az volt hogy oda jött hozzám és elkezdte bökdösni a karomat hogy megbizonyosodjon róla tényleg létezem. A srácok majd megszakadtak a röhögéstől és ezután mindenki velem akart játszani, hátha meg tudnak verni. Nem tudtak. Max majdnem összetörte a kontrolerjét mikor tizedjére is kikapott, a többiek pedig jobbra balra borultak a röhögéstől. Az este végére már senki nem játszott velem mert féltették a hír nevüket, pedig esküszöm hagytam őket nyerni, csak soha nem jött nekik össze.
Amilyen jól sikerült az este a mai napom olyan rossz volt. Charles nagyon küzdött a kocsival az időmérőn, és bár így is harmadik lett, nem nyilatkozott rólam kedvesen. Mondjuk ki, lehúzott rendesen. Nagyon haragszik rám a tegnapi beszólásom miatt, pedig ő kezdte. Viszont elhatároztam hogy nem fogok tőle bocsánatot kérni. Bármenyire is fáj hogy haragszik. Carlosnak sem sikerült olyan jól az időmérő, csak a negyedik lett Charles mögött. Az első Max lett, a második pedig Lewis Hamilton. A nap végén alig vártam hogy James vissza vigyen a hotelba. Az íre egyébként az tette fel a pontot hogy Charles csaja a boxból szerette volna végig nézni a mai napot, ez számunkra egyet jelentett azzal hogy egész nap hallgathattuk a picsogását. A legfárasztóbb az volt hogy a csajnak gőze sincs a forma 1ről és olyan idióta kérdésekkel bombázott minket mint, mi a különbség a lágy és a kemény gumi között vagy, mire való a hátsó szárny! Most komolyan, hogy lehet ilyet kérdezni ha egy f1es pilótával jársz???
Mikor vissza értünk a hotelba egy gyors, a tizenöt perc itt gyorsnak számít, hideg zuhany után felhívtam Markot. Az első mondata az volt hogy kinyírja Charlest ha egyszer találkoznak. Na igen ő az én védőszentem, majdnem tíz percembe került erről a tervéről lebeszélnem. Végül nem beszélgetünk olyan sokat mert nekem mennem kell vacsorázni. Teljesen egyedül vacsorázom, rajtam kívül egy pár tartózkodott még az étteremben, de ők is akkor végeztek mikor én megérkeztem. Ehhez hozzá tartozik hogy kb tíz perc van zárásáig. A srácok invitálnak ma este is játszani, annak ellenére hogy tegnap az este végére senki nem mert ellenem játszani, de most nemet mondtam mert szükségem van egy kis egyedül létre. A másik ok hogy nem akarom hogy lássák mennyire izgulok. A gyors vacsora után szobámba felérve simán csak belezuhanok az ágyamba és a fejemre húzom a takarót. Annak ellenére hogy rettenetesen fáradt vagyok képtelen vagyok elaludni. Az agyam teljes kapacitáson pörög. Ezen egyébként nem csodálkozom. Holnap először fut versenykörülmények között az autó, ráadásnak Charlesnak még gondjai is vannak vele. A fejemben körbe körbe futnak az adatok, a lehetséges gumi stratégiák és az esetleges zavaró tényezők. Körülbelül másfél órán át bírtam a forgolódást, de ezalatt az idő alatt már fejjel lefele is lógtam az ágyról. Mikor már az összes lehetséges részén feküdtem az ágynak, legalább kétszer, inkább fölkelek és kiülök a teraszra. Kivittem magammal a takarómat és csak nézem a várost. Nem sokkal múlt éjfél de még így is hatalmas a nyüzsgés. Valahogy megnyugtatott az a sok ember aki az utcákon sétált, innen az erkélyről mindenki gondtalannak tűnt, pedig tudom hogy mindenkinek meg van a saját problémája. Valamikor elaludhattam az emberek értelmetlen bámulása közben mert arra ébredtem hogy melegem van. Az első gondolatom az volt hogy hány óra lehet ha ilyen meleg van. Mikor a szobában megtalálom a telefonom kiderült hogy csak reggel hét óra van. Mivel csak James csak nyolcra jön értem komótosan felöltözöm és lemegyek reggelizni. Legnagyobb meglepetésemre az étkezőben Daniel Ricciardot találom aki éppen egy hatalmas adag rántottát készült megenni.
YOU ARE READING
maybe with you
FanfictionÚjra kezdeni mindig nehéz, főleg ha hatalmasat buktál. Ezt Fruzsina Parker is tudja, aki lehetőséget kap rá, abban a világban ami a padlóra lökte. Hiába a sok csalódás és veszteség, ha ez a világ élteti. Azt mondják a lehetőségek azért jönnek hogy m...