A fejezet zenéje: Shawn Mendes, Imagination
....................................
00.43
-Mi lenne ha versenyre figyelnél?-kérdezi Fred mellettem, mikor már két kör óta támasztom a homlokommal az előttem lévő képernyőt.
-Úgy mennének körbe körbe, hogy nem csak a kép alját látom!-válaszolom, de azért felemelem a fejem.
-Esküszöm néha elgondolkozom miért nem rúgtalak még ki! Pokolian rossz és flegma munkaerő vagy!-néz rám Fred, mire egyetértően bólintok.
-Csak aztán mindig rá jössz hogy én vagyok a titkos lelki társad és nem tudsz élni a zsenialitásom nélkül!-vigyorgok rá tenyérbemászóan, mire Ricky felröhög mellettem.-Most mit röhögsz? Nekem jó az önbecsülésem!-vágom oldalba a férfit, aki viszont erre csak még jobban nevet.
-Hogyne!-hagyja rám, majd vissza fordul a saját dolgához.
-Értékelem az önbecsülésedet, de vannak pillanatok mikor tényleg csak a zsenialitásod menti meg az állásodat!-válaszol Fred, de mind a ketten tudjuk hogy én vagyok a kedvence. Meg tényleg szüksége van rám, mert terveztem egy olyan autót amivel nyer.
-Mi a helyzet Maxal? Nem akarnak elfogyni a gumijai?-recseg be Charles hangja a fülesembe, mire mosolyra húzom a számat.
-Ilyen amikor nem a saját versenyedre figyelsz!-figyelmeztetem, mire egy morgást kapok válaszul.-Nem látom hogy bármi gondja lenne a RedBullnak, de Lando meg fog rád érkezni!-válaszolom meg a kérdését.
-Ilyen amikor normálisan válaszol Chéri!-vág vissza, mire elnevetem magam.
-Tusé!-bólintok és ellenőrzöm hogy a mi kocsikkal minden rendben van e. Kicsit gyorsabb gumikopást látok mint azt reméltem, de még nem foglalkozom vele csak megjegyzem.
Szép lassan telnek a körök és Charles és Lando között folyamatossá válik a csatározás. Charles hősiesen védekezik, de Landot mintha megszállta volna valami, nagyon komolyan támad. Két körön keresztül előzgetik egymást, míg végül Lando felülkerekedik és átveszi a második helyet.
-A francba!-szitkozódik Charles.-Soha nem láttam még így versenyezni! Egészen biztos hogy nem fogom tudni vissza előzni!-tájékoztat, de ezt én is látom a beállításokon.
-Gondoltam. Carlos van mögötted és ezek után csak a gumikra koncentrálj légyszi! Eléggé megnyirbáltad őket, és nem szeretnék nagyon korai cserét!-válaszolok Charlesnak.
-Oké!
Charles szépen tartja magát Lando mögött, bár vissza előzni esélye sincs. A brit férfi pedig szép lassan utol éri Maxot is.
-Maradj le egy kicsit két másodperc környékére Landotól!-kérem Charlest, mikor előzés közelbe kerül a brit.
-Rendben!-válaszol Charles és eleget is tesz a kérésének.-Mikor kell kimennem?-kérdezi egy körrel később.
-Hogy érzed, tudod még tartani egy darabig ezt a tempót?-kérdezek vissza, mert jelen pillanatba ez rajta múlik.
-Még tudom tartani!-érkezik Charles válasza egyből.
-Akkor azt kérem szólj ha már nem. Én szeretném megvárni hogy mi lesz az előtted lévő kakaskodásból, aztán meglátjuk. Ez így oké Char?-teszem fel a kérdést, mire Fred egy kicsit mérgesen néz rám. Nem mindig nézi jó szemmel ha Charlesnak is adok döntési lehetőséget ilyen dolgokban, pedig ő van a pályán nem én.
-Igen!-válaszol Charles, mire elégedetten bólintok.
A következő körökben arra várunk hogy Landonak sikerül e megelőznie Maxot. Lando elképesztően versenyzik ma, még soha nem láttam ilyen határozottan vezetni. Abban teljesen biztos vagyok hogy ha megelőzi Maxot anélkül hogy összetörnék egymást, csak a második és harmadik helyért küzdünk. A következő körben Lando megtámadja Maxot. Érdeklődve nézem az előzési kísérletet, mert ezt a pályát nem ismerem ilyen szempontból. Persze azt tudom hol lehet optimálisan előzni de ez soha nem jelent semmit. Az elő kísérletet Max kivételezi, de Lando kigyorsítása fényévekkel jobban sikerül így át veszi a vezetést. Max nem hagyja annyiban a dolgot. A következő kanyarba megpróbál bevetődni Lando mellé és egy pillanatra úgy tűnik sikerül is neki az előzés, aztán a RedBull első szárnya belecsúszik a McLaren bal első kerekébe. Max fékezése elfüstöl míg Landonak gyorsan korrigálnia kell a kanyart hogy ne menjen neki a falnak. Max autója drasztikusan lelassul a törött szárny miatt így Charles és Carlos is könnyedén elmennek mellette.
YOU ARE READING
maybe with you
FanfictionÚjra kezdeni mindig nehéz, főleg ha hatalmasat buktál. Ezt Fruzsina Parker is tudja, aki lehetőséget kap rá, abban a világban ami a padlóra lökte. Hiába a sok csalódás és veszteség, ha ez a világ élteti. Azt mondják a lehetőségek azért jönnek hogy m...