Hope HooverSzerintem még eddig soha nem voltam ennyire ideges mind amennyire most vagyok.
Williem autójában ülve miközben a családjához megyünk karácsonyozni. A lábam az idegességtől folyton jár amit Will meg is elégelt egy idő után így az egyik kezét a kormányról levéve a lábamra helyezte és megszorította a combomat.
- Ne izgulj, biztos vagyok benne, hogy anya odalesz érted. - Az ajkamba haraptam, tudom, hogy segíteni akar, de nem hiszem, hogy össze fog jönni neki.
Alapból még egyszer sem mentem el bemutatkozni szülőknek mind a fiuk barátnője másodszor pedig elég kacifántos a történetünk. Elsőkét egy bárba találkoztunk részegen és lefeküdtünk egymással, amiből egy baba is lett, aztán pedig kiderült, hogy a tanárom és 10 évvel idősebb nálam. Na meg persze én vagyok a barátnője, aki egy sztriptíz táncos bárban dolgozik és nehéz elfogadnom, de mentálisan sem vagyok teljes mértékben stabil, amivel muszáj lesz kezdjek valamit.
Szóval összességében van értelme az idegességemnek.
- Mit fogunk nekik mondani, hogyha megkérdezik hogyhogy találkoztunk? - Kérdezem ő pedig sóhajt egyet.
- Elmondjuk nekik, hogy egy bárban viszont azzal, hogy várandós vagy várhatnánk egy kicsit, ha neked az úgy rendben van.
- Persz. - Bólintottam, egyet miközben mondom. - Azzal kapcsolatban, hogy a diákod vagyok, mit kezdünk?
- Nos, azt is megtarthatnánk magunknak egy ideig. Mondjuk, addig ameddig le nem érettségizel.
Ezek után csöndben folytattuk az utunkat a házig. Út közben az idegesség mellé egy rossz előérzet is társult, mely akkor sem akart megszűnni mikor leparkoltunk az óriási ház elé.
- Ne aggódj, minden rendben lesz! - Mondta, s közelhajolt hozzám és egy csókot lehelt a számra.
♡♡♡
Kiszálltunk a kocsiból, Will kiszedte a csomagjainkat a csomagtartóból én pedig már meg is fogtam volna a saját holmimat, viszont ő kikapta a kezemből.
- Majd én viszem őket.
- Én is elbírom!
- Tisztában vagyok vele, viszont nem szeretném, hogy te vidd. - Sóhajtottam egyet és hátra léptem.
Megvártam ameddig összeszedi az összescuccot, s együtt útnak indultunk.
Ahogy a bejárati ajtóhoz értünk vettem egynagy levegőt és bekopogtam, Williem eközben az ujjainkat összekulcsolta.
Ahogy az ajtó kinyílt egy őszülő férfival találtam magamat szemben, s a lélegzetem elállt. Ugyan csak a velem szembenálló férfié. Megszorítottam Will ujjait.
- Apa.
- Hope.
Mondtuk mind a ketten egyszerre.
Régebben még gondolkoztam azon, hogy milyen lenne vele újra találkozni, de soha nem gondoltam, hogy valaha is megtörténhet.
Az eddigi idegességet felváltotta a sokk, amihez társult a düh és még megannyi érzelem.
Nekem ez nem fog menni.
Remegő lábbakkal Williem felé fordultam, aki döbbenten bámult kettőnkre. A számat szólásra nyitottam viszont egy kedves női hang félbeszakított.
YOU ARE READING
Édes Remény
RomanceWilliam Forbes és Hope Hoover szerelme egy igen csak tiltott, de annál édesebb románc melyben megannyi nehézséggel kell meg küzdeniük csak azért, hogy egyűt maradhassanak. Egy tiltott kapcsolat + 10 év korkülönbség = Édes románc