Az elmúlt években az érzéseimet mindig megpróbáltam elzárni egy dobozba és nem foglalkozni velük, viszont ez a doboz az évek során egyre csak telt és telt. Most pedig úgy érzem, hogy elérte a maximum kapacitását, s már nem lehet becsukni.
Oly sok érzelem és kérdés van bennem jelenleg, hogy azt érzem, hogy felfogok robban az pedig, hogy álomra hajtsam a fejemet lehetetlennek tűnik. Így hát óvatosan kimászok, az ágyból nehogy véletlenül felkeltsem Willt és halkan elindulok a konyhába.
A helységeb beérve a szekrényekben kezdek kutakodni pohár után. Kinyitok egy két szekrényt, de egyikben sem találom, amit szeretnék. Nyúlnák a következő fogantyúért, amikor is valaki megszólal a hátam mögül.
- Remélem nem a házat akarod felgyújtani. - A szívem megállt egy pillanatra a váratlan hangtól, ami egy olyan személyhez tartozik, kit szerettem volna elkerülni.
- Nem, csak poharat kerestem. - Mondom semleges hanggal.
- A hűtő melletti szekrényben vannak. - Kiveszem a szekrényből a poharat majd a csapból töltök bele egy kis vizet. - Nem tudsz aludni?
- Mind ahogy látod nem. -Nem szeretnék vele most beszélgetni.
- Én sem tudok. - Köszönöm az információt, de nem voltam rá kíváncsi.
Bólintottam egyet majd elkezdtem kisétálni a helységből. Vagyis inkább volna.
- Hope beszélhetnénk? - Veszek egy mély levegőt és a fejemet hátra döntöm, majd apához fordulok.
- Nézd apa...
- Szeretném megtudni, hogy mik történt veled az elmúlt években. Az igazat, nem pedig amit az a faszszopó Jett mesélt.
- Apa én még minmdig nem jutottam dűlőre. Már nagyrészt igaznak találom, amit te mondtál, viszont akkor is cserbenhagytál. Nem a nehezebb utat választottad, ami az lett volna, hogy velem együtt feldolgozod azt a sok szart, amin keresztülmentünk te ráhagytál elméletben egy emberre, akivel életemben egyszer találkoztam. - A padlót kezdi vizsgálni a szemeivel.
- Belátom elég nagy hülyeség és gyávaság volt, amit tettem éppen ezért szeretném elérni, hogy megbocsáss nekem. - Mondta a szemeimbe nézve már.
- A megbocsátás az nem az egyik percről a másikra történik. Üres szavakkal tettek nélkül pedig eredménytelen lesz.
Ahogy a mondat végére érek hatát fordítok neki, s Will szobája felé veszem az irányt. Beérve a helységbe befekszek az ágyba és William mellkasába temetem a fejemet, s a szívverését hallgatva rám talál az álom.
♡♡♡
A már ismerős rosszullét fogott el amikor kinyitottam a szemem.
Kipattantam az ágyból és a mosdóba rohantam ahol ahogy a wc felé hajoltam ki is adtam magamból mindent. Éreztem ahogy William mögém jön és összefogja a hajamat, majd elkezd simogatni a hátamat.
Mikor végzek, lehúzom a wc-t és elveszem a fogkefét Willtől amire már fogkrémet is rakott, s nekiállok megmosni a fogamat.
YOU ARE READING
Édes Remény
RomanceWilliam Forbes és Hope Hoover szerelme egy igen csak tiltott, de annál édesebb románc melyben megannyi nehézséggel kell meg küzdeniük csak azért, hogy egyűt maradhassanak. Egy tiltott kapcsolat + 10 év korkülönbség = Édes románc