9. bölüm

7.5K 139 4
                                    

Ecrin Bozkurt

Simsiyah son model ,camları filimli oldukça lüks bir araba da Karan'la birlikte yola çıkmıştık bu sefer şoför koltuğun da Emir değil Karan vardı pür dikkat yola devam ederken ona bakmamak için camdan dışarıya baktım .

İstanbul çok güzel di, çok büyük bir şehirdi aynı filimler de gördüğüm gibiydi dışarıyı hayran hayran seyrederken bir anda  Karan'ın sesini duydum.

"İstanbul'u beğendin mi güzel mi" .

Diye sorunca her ne kadar onunla muhatap olmak istemesem de mecburen de olsa ona döndüm.

" Güzelmiş fena değil."

Deyip kestirip attım daha fazla onunla diyaloğa girmek dahi  istemiyordum hele uçakta beni öpmesi ,ona karşılık vermem aklıma geldikçe adeta çıldırıyordum ne zannediyordu bir özür dilemeyle bana  tüm yaptıklarını unutacağımı mı asla bunu  çok beklerdi tekrar konuşması ile tekrar ona dönmek zorunda kaldım .

" Yarım saate evde oluruz orayı da eminim  çok beğeneceksin en azından öyle tahmin ediyorum ."

" Fark etmez nede olsa orda da esaretim devam edecek ha Mardin ha İstanbul kaderim gene değişmeyecek nede olsa ."

"Bak Ecrin sen den ne kadar özür dilesem ne söylesem fayda etmez biliyorum normal şartlar da birbirimizi severek evlenmedik ama bu demek olmuyor ki çabalamayacağız anlamına geleceğini tekrar birbirimize şans versek olmaz mı biliyorum birbirimizi sevmiyoruz ama en azından evli olduğumuz için bir şans daha hak etmiyormuyuz sence tekrar denesek olmaz mı sıfırdan. "

"Demek gerçekleri öğrendin suçsuz olduğumu biliyorsun."

" Evet öğrendim hem de kardeşim tüm gerçekleri  Mert'in ağzından duydum. "

"Ne tesadüf ki ben de ablam'dan tüm gerçekleri öğrendim ama bu demek olmuyor ki seni affedebileceğim seni asla affetmeyeceğim eğer beni dinleseydin biliyormusun seni tanımam için bir şansın olabilirdi belki o zaman sana şans verebilirdim ama bu saatten sonra olmaz sana şans veremem sen beni bitirdin ,beni öldürüp diri diri toprağa gömdün bu demek olmuyor ki evliliğimizi unutacağımı evli bir bayan olarak isteklerini gerçekleştireceğim ama daha fazlasını da  sakın ha ben den bekleme ."

"Sen ne dersen de ben mücadele etmekten vazgeçmeyeceğim senin aksine seni tanımak için ,seni sevmek için elimden geleni yapacağım ."

"Sana bu konuda başarılar dilerim çünki tek taraflı bir mücadele olacak senin için."

Aramızda ki konuşma sonlanır sonlanmaz kocaman bir evin önün de durduk  kocaman iki demir kapının açılmasıyla Karan içeriye girdi kocaman bir malikaneyi andıran evin önün de bir sürü siyah takım elbiseli adam bize yol verdi Karan arabadan iner inmez bütün siyah giyimli adamlar el pençe bir şekilde kafaları yere eğik bir durum da ona selam verip önün de  hazır olda beklediler .

Karan benim tarafıma yönelip arabanın kapısını açıp beni kucağına almaya çalıştığın da  ise ,

"Tek yürüyebilirim gerek yok."

Dediğim de Karan,

" Ecrin beni  daha fazla eğer sinirlendirmek istemiyorsan biran önce bana  karşı gelmesen iyi edersin".

"Sen den de zaten bu beklenirdi ne sanıyordum ki  bir anda değişeceğini mi ."

"Aferin güzelime beni  bakıyorum  da hemen de çözmüşsün ."

"Bana güzelim deme ben senin hiçbir şeyin değilim ."

"Ne kadar ayıp biraz önce araba da karım olduğunu söylemiyormuydun ne kadar çabuk unuttun ."

ÇIKMAZIMDAKİ BOZKURT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin